اجرای شب شعر دولخ، پس از ۳ سال در کرمان

رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: شب شعر طنز دولخ، پس از ۳ سال در اواخر خرداد ماه امسال در کرمان برگزار می‌شود.

مجتبی اسدی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ایام شهادت سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی از ۲۰ تا ۲۶ فرودین ماه است که طی این هفته در نظر داریم بعد از ۲ سال وقفه به علت کرونا، هنرمندان پیشکسوت و جوان را  با حضور مسئولان استانی، دور هم جمع و از عده ای از آنان  قدردانی کنیم. 

به گفته او شب شعر طنز دولخ،  ۳ سال برگزار نشده است و در نظر داریم  این محفل ادبی را در اواخر خرداد ماه امسال برگزار کنیم و تلاش می کنیم، سالانه ۲ بار این شب شعر در کرمان برگزار شود.

رئیس حوزه هنری استان کرمان از رونمایی انیمیشن ۲ زبانه در امتداد مسیر در روز قدس با محوریت آرمان‌های بچه‌هایی که پیرو شهیدان مقاومت هستند، خبر داد.

او می‌گوید: سینما نور کرمان، پس از ۱۸ سال احیا خواهد شد و  این سینما قرار است به پردیسی سینمایی با ۹ سالن مجزا تبدیل شود.

اسدی گفت: قرار است سینما نور کرمان در شهریورماه امسال  به بهره برداری برسد . 

به گفته او حداقل ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان هزینه صرف تجهیز و خدمات عمرانی سینما نور شده است و امیدواریم بتوانیم جشنواره فیلم فجر امسال را در سینمایی جدید در کرمان اجرا کنیم. 

به گفته رئیس حوزه هنری استان کرمان طی پارسال، ۴۰ برنامه آموزشی و توانمند سازی با محوریت استعداد‌های نو و جوان هنرمندان کرمانی به مرحله عملی رسید.

او همچنین گفت: در دومین بزرگداشت سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ۱۵ برنامه هنری اجرا شد که بخش عمده آن با هنرمندی جوانان بوده است. 

اسدی می گوید: با همکاری خوب شهرداری کرمان، آثار هنری هنرمندان در پیاده راه گلزار شهدا و زیباسازی شهر مورد استفاده قرار گرفت.

رئیس حوزه هنری استان کرمان می‌گوید: تولید اثر هنری و پرورش استعداد‌های جوان و نو در اولویت کاری ما بوده و هست که قراره است این امر در طی سال جدید قوی‌تر شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار