مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: پرونده‌های وارده به این دستگاه در حوزه قاچاق کالا و ارز ۴۶ درصد افزایش یافت.

آقای عمرون گفت: پارسال هشت هزار و ۷۵۸ پرونده شامل پنج هزار و ۲۵۶ پرونده در حوزه قاچاق کالا و خدمات، یک‌هزار و ۱۱۹ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز و دو هزار و ۳۸۳ پرونده در حوزه بهداشت و درمان در چهارمحال و بختیاری مختومه شد.

در این مدت در حوزه قاچاق کالا و خدمات پنج‌هزار و ۳۵۷ پرونده، در حوزه کالا و ارز یک‌هزار و ۲۴۷ پرونده و حوزه خدمات و بهداشت و درمان نیز دو هزار و ۳۸۴ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی وارد شد.


بیشتر بخوانید


پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی استان در حوزه قاچاق کالا و ارز ۴۶ درصد، کالا و خدمات۲۰ درصد و بهداشت و درمان سه درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافت.

متخلفان در سه حوزه کالا و ارز، کالا و خدمات و بهداشت و درمان به پرداخت مبلغی بیش از ۹۹۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

هم‌اکنون زمان رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده در شعب تعزیرات حکومتی استان در بخش کالا و خدمات ۲۰ روز، بخش کالای قاچاق ۷۵ روز و بخش بهداشت و درمان ۱۸روز است.

در این مدت علاوه بر بازرسی توسط مراجع نظارتی، تعداد دو هزار و ۹۳۳ بازرسی مشترک انجام شد که در این بازرسی‌ها ۳۹۸ پرونده تخلف تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.

مردم می‌توانند گزارش‌های خود را در خصوص تخلفات اقتصادی به ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صمت و جهادکشاورزی استان و یا سامانه ثبت شکایات به نشانی tazirat ۱۳۵.ir اعلام کنند.

در چهارمحال و بختیاری شش شعبه تعزیرات حکومتی در شهر‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل و فارسان و پنج هیات رسیدگی به تخلفات صنفی فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار