تولید انرژی خورشیدی و توسعه پرورش ماهی در اصلاندوز عملیاتی شود

استاندار اردبیل گفت: توجه به تولید انرژی خورشیدی و ایجاد زمینه پرورش ماهی در منطقه اصلاندوز برای رونق اقتصادی این شهرستان عملیاتی شود.

سید حامد عاملی گفت: همچنین در کنار پرورش ماهی در این شهرستان، توجه به توسعه گردشگری آب نیز می‌تواند در رونق گردشگری منطقه تاثیر گذار باشد.

استاندار اردبیل در جلسه بررسی برنامه پیشرفت شهرستان اصلاندوز به پروژه‌های مشخص شده در برنامه پیشرفت شهرستان اشاره کرد و تکمیل نواقصات مجتمع آبرسانی عمران آباد، تامین زیرساخت‌های صنعتی ناحیه صنعتی اصلاندوز و اجرای ساختمان‌های اداری این شهرستان را از دیگر اولویت‌ها عنوان کرد.

عاملی با تاکید بر توسعه دامپروری به شیوه علمی و نوین در اصلاندوز خواستار مطالعه و ارائه طرح اولیه برای ایجاد بستر دامپروری صنعتی در این شهرستان شد.

او به ظرفیت‌های گردشگری اصلاندوز از جمله تپه نادری و مجموعه آهوی مغان اشاره کرد و بر ایجاد بستر‌های لازم و راه‌های دسترسی برای رونق گردشگری در این مناطق تاکید کرد.

استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت پروژه‌های زیرساختی و ضروری شهرستان ها، خواستار توجه فرمانداران در جلسات شورای برنامه ریزی شهرستان در تخصیص اعتبار به پروژه‌های تعیین شده در برنامه پیشرفت شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.