مشکلات البرز به گوش رئیس جمهور رسید

استاندار البرز گفت: مطالبات و نیاز‌های توسعه‌ای استان البرز در حضور رئیس جمهور مطرح شد.

آقای عبداللهی گفت: حضور ارزشمند دولت در استان البرز، منشاء خیر و برکت برای استان خواهد بود استانی که در شاخص‌های مربوط به صنعت جزء استان‌های پیشرو است و در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نام گذاری شده است، تقاضامندیم مقوله‌های اعتباری استان، در کنار انتقال زندان‌ها از استان البرز، که خواسته عمومی مردم و خادمین اجرایی در استان محسوب می شود، توجه ویژه‌ای شود.

او می گوید: خرسندیم از این که البرز نوزدهمین مقصد سفر رئیس جمهور دولت مردمی سیزدهم قرار گرفت.

استاندار البرز گفت: به طور قطع رئیس جمهور شناخت و اشراف کاملی به موضوعات استان البرز دارند.

او می گوید: در استانی، افتخار میزبانی از رئیس جمهور را داریم که برای هر کیلومتر مربع آن شهیدی داده ایم؛ استان البرز با مساحت ۵.۸۳۳ کیلومتر مربع بیش از ۵.۰۰۰ شهید را به خود دیده است.

عبداللهی گفت: استان سرفراز البرز، با داشتن حدود یک درصد از مساحت کل کشور، جمعیت ۳.۵ درصدی، حدود ۳.۰۰۰.۰۰۰ نفر، از ایران عزیز را در خود جای داده که در کنار این موضوع مسیر عبوری یازده استان به پایتخت، حساسیت خاصی در ایفای نقش توسعه‌ای در سطح ملی و منطقه‌ای را دارد.

او می گوید: وجود بیش از ۳۵۰۰ واحد تولیدی در کنار سایر شاخص‌های اقتصادی و رونق تولید باعث شده است همه ساله خیل عظیمی از هموطنان برای دستیابی به اشتغال پایدار به این استان گسیل شوند و در کنار افزایش جمعیت متداول شاهد پررنگ‌تر شدن نارسایی‌های موجود باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
از درخواست لایحه800میلیونی شهرداری بابت استقبال رییس جمهور میشه فهمید مشکل کرج از کجاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
ببینیم چکار میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
آقای رئیس جمهور

یکی نیست مسائل و مشکلات نیروهای شرکتی که مشغول به انجام کارهای تخصصی پر استرس که با خفت و خواری و حقارت در ادارات مشغول به انجام آن هستند رو به شما بگه ؟