امام جمعه مشهد از ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و ارزش شهادت در راه انقلاب و حفظ میراث ائمه معصومین (ع) خبرداد.

آیت الله سید احمد علم الهدی گفت: شهادت میراثی که تبار روحانیت از ائمه معصومین(ع) به ارث برده است ، مردم هم باید بدانند فدایی اول در عرصه این انقلاب و قربانی نخست در همه عرصه‌ها روحانیون هستند و شهادت دو روحانی حادثه حرم مطهرضوی ، این واقعیت را کاملا ثابت کرد.

او گفت: در حالیکه عناصر ناپاک در رسانه‌های جعلی و شیطانی خود در تلاش اند به مردم القا کنند که روحانیت سقوط کرده و مرجعیت آن از چشم مردم افتاده است، احساسات ارزشمند شما مردم در مراسم تشییع جنازه این دو روحانی شهید، تمام این توطئه‌چینی ها را نقش بر آب می‌کند.

خطیب جمعه مشهد گفت: چندین سال است که حریم مطهر امام هشتم(ع) مورد تهدید دشمنان، مخصوصا دشمنان تکفیری قرار دارد و نیروهای حفاظت تا کنون امنیت حرم را تامین کرده‌اند. این اتفاق اخیر، نخستین مورد ناامنی در حرم مطهر بود که دل همه مسلمانان را جریحه دار کرد که از این پس باید مراقبت ها بیشتر شود .

آیت الله علم الهدی گفت : مطالبه امنیت حرم، به حق است، اما این نباید به صورت انتقاد مطرح شود. آستان قدس رضوی و تولیت آستان قدس نیز بیش از همه دغدغه‌مند هستند و مسائل را پیگیری می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.