نماینده ولی فقیه در کردستان:

محور مطالبه‌گری دانشجوی بسیجی بر اساس تقوا باشد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دانشجوی بسیجی باید مطالبه گری خود را تمیز و بر اساس تقوا انجام داده و تنها به طرح پرسش اکتفا نکند بلکه به دنبال راهکار‌های سازنده نیز باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با مسئول و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کردستان گفت: مطالبه گری باید از خود فرد شروع شود که در آیات و روایات نیز بر محاسبه نفس بسیار تاکید شده است.

او گفت: برای آموزش دانشجویان  از بودجه و اعتبارات بیت المال میلیون‌ها ریال صرف می‌شود،  و برای همین فرار از درس و آموزش درست نیست.

 

نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: دانشجویان بسیجی باید عالم تر، اندیشمندتر و درسخوان‌تر از بقیه باشند، همچنین دانشجو با هویت دانشجویی شناخته می‌شود و باید نسبت به آموختن علم و دانش و پژوهش بیشتر همت کند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی می گوید: بسیجی بدون معنویت فایده ندارد و برای همین خیلی باید روی خود کار کنیم.

 

به گفته نماینده، ولی فقیه در کردستان: وقتی نامی همانند عنوان پرمحتوای بسیج را یدک می‌کشیم باید اهتمام بیشتری بر اخلاق درست اسلامی داشته باشیم.

 

به گفته حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اگرچه بسیج بعنوان یک تشکل در دانشگاه به شمار می‌رود، اما یک رکن اساسی است و باید اساس کار آن روی نظم و انضباط باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: بسیج دانشجویی نباید کاری را که دلش می‌خواهد انجام دهد بلکه باید‌های کار را بشناسد و به آن عمل کند.

 

او گفت: توصیه به مدیران در سال جدید انجام کارهای جدید بوده است و این باید مشمول همه افراد باشد و در این میان دانشجویان از ابتکارات و فناوری‌ها بهره بیشتری بگیرند و خود رابه بخش‌های مختلف تولید، اقتصاد و دانش بنیان نزدیک کنند تا به تحقق شعار سال منجر شود.

در ادامه این نشست دانشجویان بسیجی به بیان نظرات، پیشنهادات و دیدگاه‌های خود در زمینه مسایل مختلف پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.