رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان از برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز در محور‌های جنوب استان خبر داد.

سرهنگ مصطفی کول زاده  گفت: حضور گشت‌های نامحسوس و برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز به ویژه سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ و دیگر تخلفات حادثه ساز وتوقیف خودرو در محور‌های جنوب استان در اولویت کار پلیس راه قرار دارد.

  رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان عدم توجه به جلو، سرعت غیر مجاز و تجاوز به چپ را از عوامل اصلی بروز حوادث در محور‌های جنوبی سیستان و بلوچستان برشمرد و بر لزوم رعایت تمامی قوانین برای پیشگیری از حوادث رانندگی تأکید کرد.

او گفت: پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال جدید در خصوص پوشش محور‌های حوزه استحفاظی و برخورد با تخلفات حادثه ساز و نیز توقیف خودرو‌های متخلف به صورت قاطع عمل نموده است به طوریکه تا کنون ۷۰۳ دستگاه خودرو به علت تخلفات حادثه ساز و ۲ تخلف همزمان توقیف وهمچنین تعداد ۱۹۰ دستگاه خودرو که مرتکب تخلفات حادثه ساز شده و توجهی به فرمان ایست پلیس نداشته‌اند در سامانه سیستم شماره گذاری راهور توقیف سیستمی آن‌ها ثبت و منع از خدمات گردیده اند.

سرهنگ کول زاده  گفت: برخورد با تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت، سبقت غیر مجاز، تجاوز به چپ و استفاده از تلفن همراه حین رانندگی که از علل اصلی وقوع حوادث ترافیکی نیز می‌باشند همچنان در دستور کار پلیس قرار داشته و با رانندگان متخلف برابر مقررات برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار