مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برگزاری مدارس با حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانع کاهش کیفیت آموزش می‌شود.

محمدرضا ابراهیمی امروز در جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان گفت: هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری نیست و باید کوشید تا در فضای ایمن بهداشتی، کلاس‌های درس بصورت حضوری در مدارس با قوت برگزار شود.

او با تاکید بر ضرورت پیگیری دستورالعمل حضوری شدن آموزش در مدارس گفت: این مهم توسط تیم‌های نظارتی آموزش و پرورش رصد و پیگیری می‌شود.

ابراهیمی ضمن مصوبه ستاد مقابله با کرونا و وزارت آموزش و پرورش برای حضوری شدن آموزش‌ها گفت: بنا به این مصوبه از نیمه دوم فروردین، آموزش در تمام دوره‌های تحصیلی مدارس بطورکامل حضوری شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان می‌گوید این تصمیم براساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان در باره کاهش کیفیت آموزش و یادگیری در فضای مجازی و آسیب‌های ناشی از آن گرفته شد.

شصت و هشتمین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی با حضور اعضای این شورا برگزار شد و در آن اعضا به تبادل نظر در باره ضرورت توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش و وضعیت بازگشایی مدارس پرداختند.

استان اصفهان دارای بیش از ۹۰۰ هزار دانش‌آموز و پنج هزار واحد آموزشی است که بیش از ۷۶۹ هزار نفر از آنان در مدارس دولتی و بیش از ۱۳۵ هزار نفر معادل ۱۵ درصد در بخش غیردولتی مشغول تحصیل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.