معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان گفت: پارسال  ۲۸ میلیارد ریال کمک مردمی در زنجان جمع آوری شد.

باقری  با بیان اینکه پارسال  ۲۸ میلیارد ریال از محل مشارکت‌های مردمی در استان زنجان جمع آوری شد، گفت: از این میزان ۵ میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال به عنوان زکات در بین بیش از ۴ هزار خانوار توزیع شد.

او می گوید: کمک‌های جمع آوری شده از سوی خیرین در ماه رمضان پارسال ۲۱ میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریال است و این میزان کمک نیز در قالب کمک معیشتی  بین ۱۰ هزار و ۲۴ خانواده تحت حمایت توزیع شد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان، گفت: ۹۸ موسسه و انجمن در حوزه خیرخواهانه با بهزیستی همکاری دارند و از این تعداد ۷۳ موسسه به صورت غیرانتفاعی و ۱۳ موسسه خیریه نیمه فعال است.

او با بیان اینکه پویش خانه‌ای گرم، همدلی و طرح حامی شکرانه سلامت توسط بهزیستی استان اجرا می‌شود، گفت: طرح حامی یابی یکی از طرح‌های بهزیستی است که به منظور حامی یابی برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست انجام می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان بابیان اینکه حامیان می‌توانند با تماس و یا مراجعه حضوری به مراکز بهزیستی تعداد کودکانی را که قرار است به عنوان حامی بپذیرد اعلام می‌کند، گفت: ماهیانه مبلغی به صورت اموارات جاریه به حساب خود مددجو واریز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.