سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت:۲۰۰ کودک زنجانی به یاری خیرین با هزینه‌کرد ۲ میلیارد ریال لباس عید به تن کردند.

حسینی گفت: بهزیستی همواره حامی کودکان است و ارائه خدمات به کودکان کار، کودکان بی‌سرپرست ، بدسرپرست و نیازمندان با تکیه بر کرامت انسانی و توانمندسازی افراد آسیب‌پذیر استان زنجان در چارچوب نظام حمایت اجتماعی برای بهبود وضعیت معیشتی کودکان ادامه دارد.

او گفت:پویش ملی سین هشتم سخاوت با هدف جمع‌آوری کمک‌ها نقدی خیرین و نیکوکاران برای کمک به کودکان و خانوار‌های نیازمند تحت پوشش شامل ایتام، زنان سرپرست خانوار، آسیب دیدگان اجتماعی و افراد دارای معلولیت اجرا می‌شود.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان با تقدیر از خیرین به عنوان بازوان توانمند و یاری رسان بهزیستی،می گوید:۴۵۰ بسته معیشتی در بین مددجویان ابهر و ۳۰۰ بسته معیشتی نیز بین جامعه هدف بهزیستی  زنجان توزیع شده است.

او ضمن تقدیر از حضور پررنگ خیرین نیکوکار زنجانی در امر مشارکت برای تامین بسته‌های معیشتی و پوشاک برای مددجویان  و اقشار کم درآمد گفت: خیرین هم استانی علاقمند به شرکت در پویش عیدانه می‌توانند مساعدت‌های مالی خود را به شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ ،کد دستوری#۲۵۰۰۰*۶۶۵۵*و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ نزد بانک مرکزی واریز و برای کمک‌های غیر نقدی به نزدیکترین اداره بهزیستی شهرستان سکونت خود، واحد مشارکت‌های مردمی مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.