معاون پرورشی و فرهنگی استان قزوین گفت: بیش از ۲ هزار و ۴۵۰ اثر دانش آموزی به دبیرخانه استانی چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا ارسال شد.

رحیم خانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا با مشارکت بیش از ۱۰۸ هزار دانش آموز در سطح مدارس استان اجرا شد.

پس از انجام داوری آثار در سطح مدارس و مناطق بیش از ۲ هزار اثر مربوط به بخش چهلمین دوره جشنواره استانی فرهنگی هنری فردا و بیش از ۴۵۰ اثر مربوط به بخش سومین دوره جشنواره فرهنگی هنری کانون‌های فرهنگی تربیتی، توسط دبیرخانه استانی مسابقات دریافت گردید.

با استقبال خوب دانش آموزان هنرمند استان، شاهد رشد ۲۰ درصدی مشارکت دانش آموزان در این دوره از مسابقات بودیم.

این جشنواره به منظور ایجاد تنوع در فرصت‌های تربیتی در مراکز آموزشی و تربیتی برای پاسخگویی به نیاز‌های دانش‌آموزان و با هدف تنوع بخشی در ارائه خدمات آموزشی و فرصت‌های تربیتی متناسب با مصالح جامعه، نیاز‌ها و علایق دانش‌آموزان و شکوفایی استعداد‌های آن‌ها در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ برگزار شد.

امسال خوشبختانه از نظر تعداد آثار رسیده به دبیرخانه استانی، شاهد رشد ۵۰ درصدی آثار بودیم که با توجه به شیوع کرونا و غیر حضوری بودن مدارس، نشان از حمایت خوب نواحی و مناطق و در نهایت مدیران، معاونان و مربیان پرورشی و فرهنگی در سطح مدارس و استقبال خیلی خوب از سوی دانش آموزان بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.