محمد زکارنه که به دست نظامیان صهیونیست در یورش به اردوگاه جنین در کرانه باختری زخمی شده بود، به شهادت رسید.

شهید محمد زکارنه روز گذشته بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست در جنین که قصد دستگیری مادر و برادر شهید رعد زیدان حازم، عامل عملیات تل آویو را داشتند، به شدت مجروح شد.

به گزارش خبرگزاری شهاب، محمد زکارنه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما وضعیت جسمانی وی وخیم بود و صبح امروز در بیمارستان الرازی به شهادت رسید.

پیکر این شهید فلسطینی در میان تجمع مردم خشمگین از بیمارستان الرازی به بیمارستان دولتی شهید خلیل سلیمان منتقل شد تا مقدمات تشییع وی فراهم شود.

خبرگزاری یونیوز تصاویری از محمد زکارنه جوان ۱۷ ساله فلسطینی که روز گذشته به دست نیرو‌های ویژه رژیم صهیونیستی در جنین زخمی شده بود و صبح امروز به شهادت رسید منتشر کرد.

شهادت جوان ۱۷ ساله فلسطینی

فلسطین

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز با تسلیت شهادت سه فلسطینی «محمد علی غنیم، مها کاظم عوض الزعتری، غاده إبراهیم سباتین» در روز گذشته با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بهای جنایت هایش را خواهد پرداخت.

این کمیته‌ها اعلام کردند: شهادت سه فلسطینی در یک روز تاکیدی بر این مساله است که دشمن صهیونیستی مرتکب جنایات قتل و کشتار عمدی و سیستماتیک علیه ملت ما می‌شود، چون آن‌ها فلسطینی اند.

محمدعلی غنیم، شامگاه یکشنبه در جریان درگیری‌های مستمر با ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک الخضر در بیت لحم به ضرب گلوله تروریست‌های صهیونیستی به شهادت رسید.

مها کاظم عوض الزعتری، در نزدیکی مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل در یک جنایت جدید صهیونیستی علیه زنان آزاده فلسطینی از سوی صهیونیست‌ها هدف گلوله قرار گرفت.

غاده إبراهیم سباتین، مادر شش فرزند نیز در منطقه حوسان در شهر بیت لحم در جنایت جدید صهیونیست‌ها به شهادت رسید. زخمی و رها کردن او تا سر حد خونریزی و به شهادت رسیدن او، چهره نژادپرستانه و تروریستی صهیونیست‌ها را بیش از پیش آشکار کرد.

با به شهادت این جوان فلسطینی، شمار شهدای یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری به چهار شهید افزایش یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۱۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
نمیدونم چی بگم از بس وحشیانه رفتار می‌کنند
خدایا خودت این بنده هاتو نجات بده گناه دارن هروز مادر جلو چشماش بچه و همسرش و همین طور پدر و بچه خدا ب مادر این جوان صبر بده واقعا سخته روحت شاد فلسطینی مظلوم جات بهشت خدا باشه ایشالله خدا ذلیلشون کنه که توو امثال تورو به شهادت رساندند دوستدار فلسطین هستیم روحت شاد پسر خوب فلسطینی ومظلوم♥︎
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۴۸ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
بسم رب الشهداء والصدیقین :
باید هر چه سریعتر همه گروه های مقاومت اسلامی فلسطینی همه ملت فلسطین چه آنان که در خارج از فلسطین هستند و چه آنان که در داخل فلسطین هستند همه و همه متحدانه و یکپارچه مقتدرانه قدرتمندانه در فلسطین حضور به هم رسانند و با هر آنچه سلاحهای مختلف سرد و گرم بمب موشک راکت هر آنچه دارند ندارند و حمایت همه جانبه مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص امت واحده رسول الله ص باید انتفاضه قاطع تمام کننده سیف الاسلام سیف القدسی دیگر را در سر تا سر فلسطین بر علیه اشغالگران صهیونیستی آغاز کنند و چونان قاطعانه و قدرتمندانه و مقتدرانه تمامش کنند که برای همیشه این صهیونیسهای کثافت نکبت کافر از صفحه روزگار از تاریخ بشری از نقشه فلسطین و نقشه جهان این رژیم منحوس منفور سفاک نژادپرست شکنجه گر کودک کش مظلوم کش بی دفاع کش تروریست بی عدالت ضدحقوق بشریت خبیث بدذاتان بدجنس شیطان صفتان روانپریشان جنایتکاران آمریکایی اروپایی انگلیسی غارتگران دروغگویان پست فطرتان حرام لقمه های حرامزاده ها رو محو پاکسازیشان کنید و در این حمله حجومی فاتحانه زنان و کودکان و مال اموال صهیونیستها رو هم از صفر تا صدش رو به غنیمت جنگی خود بگیرید و مابین محرومان و بینوایان فلسطینی هم این غنایم جنگی را تقسیم کنید تا شرشان برای همیشه طول تاریخ بشری از سر فلسطینیان و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی کم شود برای همیشه به زباله دان تاریخ بشریت ملعونین پرتشان کنید و جشن شکرگذاری این فتح پیروزی نهایی را در قدس شریف فلسطین و در سر تا سر جهان اسلام جشن سرور پایکوبی نورافشانی گلباران کنید . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار