عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه گفت: گرد و خاک عملا بازار کرمانشاه را به تعطیلی کشانده است، زیرا مردم در چنین شرایطی برای خرید به بازار نمی‌آیند.

حسین بیات گفت : اگرچه مغازه‌داران در مغازه‌هایشان هستند و بازار باز است، اما در عمل کسی برای خرید به بازار نمی‌آید و مشتری وجود ندارد.

به گفته عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه وقتی هوا تا این اندازه آلوده است، مردم بجز برای کار‌های اضطراری از خانه خارج نمی‌شوند، از همین رو کسی برای خرید کالا‌های غیرضروری به بازار نمی‌آید.

مغازه‌داران مجبورند مغازه را باز نگه دارند حتی اگر سلامت آن‌ها در خطر باشد، زیرا بسیاری از آن‌ها باید اجاره مغازه و پول خرید اجناس را جور کنند و حتی برای یک مشتری هم مغازه را باز نگه می‌دارند.

تا چندی قبل بخاطر کرونا دچار محدودیت بودیم و حالا گرد و غبار ما را دچار مشکل کرده است.

واحد‌های صنفی استانی مانند کرمانشاه که تا این اندازه در معرض گرد و غبار هستند و بازار خود را از دست می‌دهند، باید ویژه دیده شود و تسهیلاتی برای کمک به اصناف آن‌ها در نظر گرفته شود.

واحد‌های صنفی که چندین روز از سال به دلیل گرد و غبار بازار خود را از دست می‌دهند نباید از نظر مالیات و... با واحد‌های صنفی شهر‌هایی که چنین مشکلاتی ندارند یکسان دیده شوند.

تقاضا داریم این وضعیت بازار کرمانشاه در شیوه اخذ مالیات، پرداخت تسهیلات و ... حتما لحاظ شود تا بازاریان کمتر تحت فشار قرار بگیرند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.