مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۲ فروردین ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


خواهشمندم آزمون استخدامی را به تعویق بیندازید با این تبعیض نمی‌توانیم هم روزه بگیریم هم درس بخوانیم. لطفا صدای ما باشید.


خودروی رانا پلاس ثبت‌نام کردم، اما حدود ۴ ماه است که از تاریخ تحویل آن می‌گذرد، اما به دستمان نرسیده است. لطفا بررسی کنید.


سلام لطفا درموردمبلغ پرداختی حق بیمه تامین اجتماعی رانندگان برون شهری پیگیری کنید چرا رانندگانی که سال‌های قبل بیمه شدند و حق بیمه بسیار کمتری نسبت به رانندگان جدیدپرداخت می‌کنند ودلیل اینکه دولت برای راننده‌های جدید حق خودش را پرداخت نمی‌کند؟ پیگیری کنید.


سلام، انشعاب آب روستایی و نصب کنتور چند وقتی است که هزینه آن از طریق آبفا زیاد وگران شده لطفا رسیدگی وپیگیری شود تا قیمت آن برای ساکنان منازل روستایی کمتر و متعادل شود و نصب انشعاب جهت منازل ساخته شده برحسب پروانه ساخت صورت پذیرد، چون بعضی مواقع به جهت حصار و دیوار انشعاب انجام نمی‌شود. باتشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
من هم از مسئولین مربوطه خواهشمندم امتحان استخدامی رو به تعویق بندازن.
آخرین اخبار