پیام‌های دریافتی ۲۲ فروردین ماه؛

درخواست متقاضیان برای افزایش سن دانشگاه تربیت معلم و گلایه اهالی کهریزک از قطعی آب

پیام‌های رسیده در تاریخ ۲۲ فروردین در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


درخواست احداث زمین چمن مصنوعی
۵ سال است که در انتظار احداث چمن مصنوعی در بخش سندرک روستای شیبکوه در شهرستان میناب استان هرمزگان هستیم، اما تا کنون پیگیری‌های ما به نتیجه‌ای نرسیده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


درخواست متقاضیان برای افزایش سن دانشگاه تربیت معلم
سلام درخواست ما این است که سن تربیت معلم را افزایش دهید. ما بدون پرداخت حقوق دوره تحصیل را می‌گذرانیم خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


نداشتن سطح صاف و ناهموار وخاکی
سلام به دلیل نداشتن سطح صاف وآسفالت در خیابان معلم شمالی شهرستان مراغه دانش آموزان هنگام رفتن به مدرسه به ویژه در زمستان دچار سانحه می‌شوند ازشما مسئولان خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.


وام بدون ضامن
با سلام در ارتباط با وام بدون ضامن، وقتی به بانک‌ها مراجعه می‌کنیم، عنوان می‌کنند برابر مقداری که می‌خواهیم وام بگیریم باید به مدت حداقل ۳ ماه سپرده گذاری کنیم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس دولتی
سلام از هفته گذشته که دولت اقدام به بازگشایی مدارس کرد، برخی از مدارس دولتی شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


گلایه اهالی کهریزک از قطعی آب
با سلام و وقت بخیر من ساکن شهرستان کهریزک در جنوب تهران هستم. متاسفانه بیش از یک سال است که آب این منطقه از ساعت ۲۲:۳۰ شب الی ۸ صبح قطع می‌شود و پیگیری اهالی این منطقه به نتیجه نرسیده است.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار