در پی عملیاتی استشهادی در اراضی اشغالی، یک صهیونیست زخمی و یک فلسطینی به شهادت رسید.

کانال تلگرامی اخبار نابلس به نقل از برخی منابع صهیونیستی اعلام کرد که در پی عملیات با سلاح سرد در عسقلان اشغالی، یک پلیس صهیونیستی زخمی شد و مجری عملیات نیز به شهادت رسیده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند مردی که افسر پلیس رژیم صهیونیستی را با سلاح سرد هدف قرار داد یک کارگر ۳۷ ساله بود. رسانه‌های صهیونیست ادعا کردند: هنگام بازرسی پلیس از یک محل ساخت و ساز در شهر عسقلان یکی از ساکنان الخلیل با سلاح سرد به یک افسر پلیس حمله کرد، به همین سبب وی هدف تیراندازی قرار گرفت و به شهادت رسید. افسر صهیونیست نیز از ناحیه دست مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب در خبری فوری نوشت که در پی یورش نظامیان صهیونیست به شهرک الیامون در جنین‏، نیرو‌های مقاومت به سمت آن‌ها تیراندازی کردند.

خبرگزاری یونیوز نیز اعلام کرد در جریان تجمع شامگاه دوشنبه برای ایجاد هماهنگی و همگرایی میان گروه‌های فلسطینی در شهر طوباس در کرانه باختری رود اردن، بسیج عمومی و‌آماده باش این گروه‌ها در برابر حملات و یورش‌های ارتش رژیم صهیونیستی اعلام شد.

منابع فلسطینی از حمله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین خبر دادند واعلام کردند که نظامیان اسرائیلی به منزل مجاهد السعدی خبرنگار فلسطینی در شهر جنین یورش بردند و مبارزان مقاومت، نظامیان صهیونیستی را که به جنین یورش بردند، در شرق این شهر به گلوله بستند.

از زمان شکست ژوئن ۱۹۶۷، اسرائیل در هیچ جنگی علیه عرب‌ها و فلسطینیان پیروز نشده است و نمودار شکست هایش به سرعت روند نزولی پیدا کرد تا یک سال پیش، بر اثر عملیات «شمشیر قدس»، به پائین‌ترین سطح ممکن رسید و شش میلیون شهرک نشین شتابان به سمت پناهگاه‌ها رفتند و اسرائیل به مدت ۱۱ روز از جهان جدا شد. اگر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، شتابان برای گدایی از مسئولان مصر، به منظور مداخله برای توقف شلیک موشک از نوار غزه نمی‌رفت، چه بسا ممکن بود این زمان هفته‌ها به طول بینجامد و‌ای کاش مسئولان مصر این کار را انجام نمی‌دادند یا کمی با تاخیر این گام را بر می‌داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار