معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان از راه اندازی پویش مردمی اکرام ایتام و محسنین با عنوان به عشق علی (ع) خبر داد.

هیوا رحیمی گفت: طرح اطعام نیازمندان، طرح اکرام ایتام و محسنین و دیدار با خانواده‌های تحت حمایت جزو برنامه‌های است که در ماه رمضان بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین و با هدف جذب حامی برای هزار کودک یتیم و محسنین مناطق محروم سراسر کشور در این ماه مبارک پویش مردمی به عشق علی (ع) راه اندازی شده است.

او می گوید:خیران می‌توانند جهت مشارکت در این طرح خداپسندانه با مراجعه به آدرس اینترنتی ekram.emdad.ir نسبت به ثبت نام و حمایت از کودکان یتیم و نیازمند اقدام کنند.

رحیمی گفت: همچنین از دیگر روش‌های مشارکت در این طرح ارسال عدد ۵ به سامانه ۳۰۰۰۱۰۱۰۱۰ و یا شماره گیری کد دستوری #۵*۱۰۱۰*۷۸۰* است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان می گوید: برای مشارکت در این طرح از نظر میزان مبلغ واریزی هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر مبلغی که خیران تمایل داشته باشند می‌توانند به صورت مستقیم به حساب این کودکان واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.