در مراسمی با قدردانی از خدمات محمدرشید قربانی، هاشم ناظمی جلال به عنوان مدیر کل جدید آموزش وپرورش کردستان معرفی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این آیین گفت: مدیریت دستگاه عظیم آموزش و پرورش که مسئولیت آماده‌سازی دانش‌آموزان برای قبول مسئولیت در آینده را به عهده دارد نیازمند عزم عمومی جامعه و همراهی نخبگان، فرهنگیان و مسئولان دارد.

هاشم ناظمی‌جلال گفت: با علم به مشکلات و سختی‌های کار در این مجموعه و با توکل به خدا، پشتوانه مردمی و برنامه عملیاتی و اجرایی پا به این عرصه نهاده‌ام.

به گفته او: بدنبال کیفی‌سازی آموزش و ایجاد توسعه متوازن در آموزش و پرورش بوده و در این مسیر با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در استان و تشکیل کارگروه‌ها و تیم‌های مشاوره‌ای تلاش خواهیم کرد.

سرپرست آموزش و پرورش کردستان می گوید: در تمام برنامه‌ها، معلمان نقش محوری داشته و تمام تلاش خود را برای ارتقای جایگاه و شان آنان بکار خواهم بست.

 

مدیرکل سابق آموزش و پرورش کردستان گفت: آموزش و پرورش کار پر مسئولیت و پرزحمتی است و کار کردن در این مجموعه در کنار سختی‌هایی که دارد لذت بخش است.

او گفت: کردستان از نظر امکانات نسبت به استان‌های برخوردار محدود است، اما فرهنگ، دانش و آگاهی مردم استان این کمبود امکانات را جبران کرده‌اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان هم گفت: یکی از انتظارات نظام جمهوری اسلامی از ما این است که اگر مسئولیتی را برعهده گرفتیم آن را به عنوان امانت الهی پاس بداریم.

مهدی نامدار می گوید: یک مدیر در جمهوری اسلامی باید قبل از هر چیزی اخلاق‌مدار بوده، چون آنچه ماندگار است منش مدیریتی است، ضمن اینکه اهداف سازمان مربوطه را نیز فراموش نکند.

در این آیین از خدمات رشید قربانی مدیرکل سابق آموزش و پرورش کردستان تجلیل و هاشم ناظمی جلال به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.

رشید قربانی از دی ماه سال ۱۳۹۳ سکان مدیریتی آموزش و پرورش استان کردستان را بر عهده داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.