مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با مشارکت سازمان بسیج سازندگی و بنیاد علوی تا پایان امسال پروژه آبرسانی به ۲۱ روستای بخش «هلشی» از توابع شهرستان کرمانشاه با جمعیتی بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر انجام خواهد شد.

علیرضا کاکاوند اعتبار پروژه آبرسانی را بیش از ۱۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : پارسال شرکت آبفای استان بخشی از لوله‌گذاری و حفر چاه پروژه امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه را به پایان رساند.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه قرارداد با سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و بنیاد علوی برای تکمیل این پروژه منعد شده عملیات اجرایی این پروژه با پیشرفت ۳۰ درصدی شامل ساخت ۱۱ باب مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۶۰۰ متر مکعب، سه باب موتورخانه به ظرفیت ۸۵ مترمربع، سه ایستگاه پمپاژ و ۵۰ کیلومتر لوله گذاری است که تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا هرچه زودتر با اتمام این پروژه اهالی روستا‌های تحت پوشش مجتمع از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شوند و دستیابی به این مهم با همکاری و همراهی اهالی روستا‌ها با رفع موانع و مشکلات اجتماعی پیشرو محقق خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.