کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هم اکنون بیشتر نقاط استان به دلیل وجود جریان پایدار جوی، صاف تا کمی ابری است.

آذر رضایی پور گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای، این وضعیت تا روز جمعه در سطح استان ادامه دارد و وضعیت جوی پایدار است و در این مدت نیمه شمالی استان با افزایش ابرناکی رو به روست و در مناطق بادخیز در برخی ساعات بر سرعت و وزش باد افزوده می‌شود که همراه با گرد و خاک خواهد بود و در این مدت روند افزایشی دما در سطح استان ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پیش بینی می‌شود از بعد از ظهر روز جمعه این استان تحت تاثیر سامانه جوی جدیدی قرار گیرد و از اوایل هفته آینده شاهد وقوع بارش‌های رگباری و کاهش قابل ملاحظه دما در سطح استان باشیم.

او گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته دمای شهر مشهد بین ۱۲ و ۲۹ درجه بالای صفر در نوسان بود و پیش بینی می‌شود دمای هوای امروز مشهد در گرمترین ساعات به ۳۱ درجه بالای صفر و امشب به ۱۵ درجه بالای صفر برسد.

رضایی پور گفت: در این مدت، قوچان با هفت درجه بالای صفر و سرخس با ۳۵ درجه بالای صفر به ترتیب به عنوان خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی به ثبت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.