رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت:در یک سال گذشته هزار و ۷۸۸ عملیات اطفاء حریق و امداد نجات انجام شد.

مهندس سهیل فضل وزیری گفت: سال گذشته آتش نشانان این سازمان در راستای امداد رسانی به شهروندان در مواقع بروز حوادث هزار و ۷۸۸ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات را انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: از این تعداد  عملیات انجام شده در سال گذشته ۸۲۴ عملیات اطفاء حریق و ۹۶۴ عملیات مربوط به امداد و نجات بوده است.

به گفته او عملیات‌های اطفا ء حریق شامل ۲۴۷ مورد مسکونی، ۱۴ مورد اداری، ۶۳ مورد تجاری و صنعتی، ۱۷ مورد انبار، ۱۰۱ عملیات اطفاء حریق ماشین آلات، ۵۹ مورد ضایعات و زباله، ۵ مورد تاسیسات شهری، ۳ مورد مراکز تجمیعی بهداشتی  و آموزشی، ۲۸۶ عملیات اطفاء حریق فضای سبز، کشاورزی، مرتع و جنگل و ۲۹ مورد سایر آتش سوزی‌ها بوده است.

مهندس فضل وزیری می گوید: سقوط اجسام و ریزش چاه ۱۷ مورد، صید حیوانات موذی و وحشی ۳۷۷ مورد، گاز و برق  گرفتگی ۲ مورد، گیر کردن انگشتر ۳۵ مورد، سقوط از ارتفاع و ریزش آوار ۱۳ مورد، عملیات غواصی ۲ مورد، انفجار گاز ۱۰ مورد، حبس در آسانسور ۲۳۳ مورد، تصادفات ۸۳ مورد، محبوس در اماکن ۶۰ مورد، برف و کولاک و آبگرفتگی ۳۷ مورد و ۹۵ عملیات هم مربوط به سایر حوادث است.

او گفت: سال گذشته و به علت حوادث رخ داده ۱۳۴ شهروند سنندجی مصدوم و متاسفانه ۲۶ نفر هم در این حوادث جان خود را از دست دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.