مدیرامور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از فعال بودن چهار سینما و برنامه ریزی برای توسعه آن‌ها در سطح استان و بویژه شهرستان‌ها خبر داد.

محمد جواد کنجوری با اشاره به راه اندازی دو سینمای جدید در استان گفت : پارسال تنها دو سینمای آزادی و فرهنگ را در سطح استان داشتیم که خوشبختانه توانستیم سینما بیستون را مجددا فعال کرده و سینما "پاز" را هم به جمع سینما‌های استان اضافه کنیم.

به گفته مدیرامور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه هرچند معتقدیم سینما‌های موجود استاندارد‌های لازم را دارا نیستند، اما همین اقدامات هم برای ترویج و توسعه سینما‌های استان ارزشمند است و امیدواریم با حمایت مسئولین بتوانیم توسعه بیش از پیش سینما‌ها را در سطح استان داشته باشیم.

پیگیری برای راه اندازی سینما "بهمن" کرمانشاه انجام شده این سینمای قدیمی در دولت آباد است و پیگیریم بتوانیم این سینما را از طریق استانداری در اختیار گرفته و کار احیا و بازسازی آن را انجام دهیم.

زمین این سینما ملک شخصی است و در اختیار چهار شریک قرار دارد و امیدواریم با رایزنی‌های صورت گرفته بتوانیم این افراد را برای احیای دوباره سینما راضی کنیم.

در خصوص سینما پیروزی هم سرمایه گذار پای کار آمده و مذاکرات نهایی برای ساخت یک پردیس سینمایی در حال انجام است.

سه شهرستان پرجمعیت اسلام آبادغرب، هرسین و پاوه در این زمینه در اولویت هستند و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف بتوانیم مکان‌هایی را در اختیار گرفته و آن‌ها را به سینما تبدیل کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.