تلاش برای پوشش آنتن دهی تلفن همراه در آزادراه شیراز- اصفهان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از جلسات مختلف برای ایجاد پوشش تلفن‌های همراه قبل از بهره برداری آزادراه شیراز_اصفهان خبر داد.

عبدالعلی کریمی در سلسله نشست‌های مدیران پاسخگو گفت: درباره رفع نقاطی که دچار آنتن دهی ضعیف بوده و نواقصی دارد باید صدای درخواست‌ها را بشنویم و نواقص را برطرف کنیم.

معاون استاندار فارس گفت: اخیرا جلسه‌ای در باره پوشش تلفن همراه در آزادراه شیراز به اصفهان برگزار کردیم تا قبل از افتتاح این پروژه مهم، پوشش تلفن همراه در طول مسیر ایجاد شود تا هموطنانی که در این مسیر تردد خواهند کرد دچار مشکل نشوند.

او گفت: پاسخگو بودن و بیان عملکردها یکی از سیاست‌های مدیران در دولت سیزدهم است تا در کنار ارائه گزارش عملکرد‌ها، مسائل و مشکلات حوزه‌های کاری را شناسایی و برطرف کنند.

او گفت: مخابرات یکی از دستگاه‌هایی است که به دلیل نوع خدمات‌رسانی در ارتباط مستقیم با مردم قرار دارد و برقراری ارتباط در پوشش ارتباطات تلفنی ثابت و سیار و اینترنت باعث شده که شرکت مخابرات استان فارس حضور دائمی در بخش‌های مختلف داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: در خصوص نصب دکل‌ها برای پوشش دهی آنتن تلفن همراه در تمام نقاط شهر شیراز نیازمند فرهنگ سازی هستیم.

به گفته او، در خصوص بی ضرر بودن تعششعات و کمتر بودن آن‌ها از حد استاندار باید توسط دستگاه مخابرات و وزارت ارتباطات اطلاع‌رسانی شود؛ اما بهرحال به دلیل فضای رسانه ای نیاز است در باره این موضوع فرهنگ سازی شود.

کریمی با بیان این مطلب که در برخی از نقاط شبکه همراه پوشش ۱۰۰ درصدی ندارد، گفت: در خصوص پوشش آنتن‌دهی تلفن‌های سیار در جاده‌های استان فارس باید تلاش و سرمایه‌گذاری بیشتری شود.

کریمی با توجه به ضروت ایجاد زیر ساخت‌ها در شرکت مخابرات استان فارس برای پاسخگویی به تمام نیازها، گفت: در بخش زیر ساخت ها، مخابرات تا رسیدن به نقطه مطلوب، فاصله دارد و در این بخش با پیگیری تعهدات دولت و مخابرات، باید زیر ساخت ها تامین شود.

او گفت: با توجه اینکه مخابرات بخش خصوصی است تامین زیر ساخت ها باید از بخش درآمدها برای ارتقا خدمات اختصاص یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار