رئیس شورای حل اختلاف اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: احیا و راه‌اندازی تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان از اولویت های اصلی این دستگاه به شمار می رود.

آقای سوردی گفت: در این شورا تاکنون، ۴۰۰ فقره پرونده مربوط به واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری به ارزش دو هزار میلیارد ریال بررسی شده است.

مشکل ٩٠ درصد پرونده‌های ارجاع شده به شورای حل اختلاف اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری رفع و منجر به سازش شد.


بیشتر بخوانید


احیا و راه‌اندازی تعدادی از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در استان از مهمترین اقدامات شورای حل اختلاف شماره ۲۳ این دستگاه به‌شمار می‌رود.

معضلات مرتبط با منابع‌ مالی، تعهدات اجرایی بانکی، اختلاف‌های هیأت‌مدیره‌ای و انواع قراردادهای میان طرفین از مهمترین مشکلات مربوط به پرونده‌های ارجاعی به این شورا است.

شورای حل اختلاف اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری از سال ۱۳۹۹ به‌عنوان تنها مرجع تخصصی رفع اختلافات بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری فعال است.

هم‌اکنون بیش از ۹۵۰ واحد تولیدی صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyar Zagrosi
۱۴:۳۳ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
جناب استاندار و نمایندگان و شهرداران و فرمانداران بزرگوار ،این استان آماده جهش صنعتی شدن و داشتن دهها شهر و شهرک صنعتی است فرصتها را شکار کنید و همچون دهه های گذشته و قرن های گذشته فرصت های سوخته و ناعدالتی های گذشته را با همکاری هم جبران نماییم.
به امید داشتن استانی شکوفا و پویا و با رشد و پیشرفتی خوب و سریع و رسیدن هر چه زودتر استان به رشد و شکوفایی و بالندگی با داشتن دهها شهر و شهرک صنعتی و گسترده و پهن شدن این سفره صنعت در سرتاسر استان چهارمحال و بختیاری استراتژیک ، پرآب و انرژی و ژئوپولتیک.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۲:۱۵ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
با توجه به اینکه این استان پایتخت آب و و دارای انرژی فراوان است، ظرفیت داشتن شهرها و شهرک‌های صنعتی فراوان را در گوشه گوشه خود از شرق تا غرب استان را دارد،مسولان این فرصتهای طلایی را همانند گذشته نسوزانند.
آخرین اخبار