معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شناسنامه واحد‌های تولیدی استان ظرف یک هفته آینده تهیه و ارائه شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به سفر آتی رئیس جمهور به استان و به منظور پایش واحد‌های تولیدی ضروری است تا هرچه سریع‌تر شناسنامه‌ای از واحد‌های فعال، نیمه‌فعال، تعطیل و ورشکسته تملک شده با همکاری اتاق بازرگانی تهیه و ظرف یک هفته آینده تدوین و ارائه شود.

هیچ واحد تملک شده از سوی بانک‌ها نباید تعطیل شود بنابراین می‌طلبد تا در همین رابطه اداره تصفیه و امور ورشکستگی در استان راه‌اندازی شود.


بیشتر بخوانید


جانمایی اولیه شهرک تخصصی فرش که در حریم منطقه چالشتر در نظر گرفته شده است اگر چه منطقه خوبی است، اما موانع قانونی دارد که در همین رابطه می‌طلبد این موانع برطرف شود و چنانچه قابل رفع نبود مکان دیگری برای این شهرک تخصصی در نظر گرفته شود.

در همین راستا کارگروهی متشکل از اتاق بازرگانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی، محیط زیست و شرکت آب منطقه‌ای تشکیل و نسبت به تعیین تکلیف جانمایی شهرک تخصصی فرش اقدام کنند.

با وجود اینکه رقابتی کردن عرضه میوه و تره‌بار در مرکز استان بار‌ها مورد تاکید قرار گرفته و شهرداری موظف به راه‌اندازی میدان میوه و تره بار شده، اما این موضوع هنوز به سرانجام نرسیده است.

ضرورت تشکیل اداره تصفیه و امور ورشکستگی در چهارمحال و بختیاری

احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: اداره تصفیه و امور ورشکستگی، زیرمجموعه قوه قضاییه است و هنوز در استان چنین اداره‌ای راه‌اندازی نشده است.

از آنجا که تعداد پرونده‌های امور ورشستگی در استان به حد نصاب نرسیده از همین رو این اداره تاکنون در استان ما شکل نگرفته است هرچند در این رابطه با مشکل کمبود نیرو و مکان نیز روبرو هستیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار