سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از تشکیل انجمن صنفی شرکت‌های دانش‌بنیان در کرمانشاه خبر داد.

مختار احمدی گفت: انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان کرمانشاه با هدف حمایت و هدایت ایده‌های خلاقانه برای گسترش کسب و کار‌های دانش‌بنیان اشتغال آفرین در استان راه‌اندازی می‌شود.

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در اولین اقدام عملی خود در راستای تحقق شعار سال با همکاری مرکز رشد پارک علم و فناوری استان و انجمن صنفی کارفرمایان و خانه صنعت، معدن و تجارت، انجمن شرکت‌های دانش بنیان استان تشکیل می‌دهد.

 اولین مجمع عمومی انجمن صنفی شرکت‌های دانش بنیان استان کرمانشاه اواخر فروردین برگزار می‌شود، تاکنون ۶۴ شرکت دانش بنیان برای عضویت در این انجمن اعلام آمادگی کرده‌اند.

 بخش خصوصی و تعاونی با حمایت بخش دولتی با رویکرد تسهیل گری و شتاب بخشی به رشد کسب و کار‌های دانش محور؛ موضوعات تخصصی مربوط به اقتصاد دانش بنیان را در انجمن صنفی شرکت‌های دانش بنیان پیگیری خواهند کرد.

 در راستای ایجاد اشتغالزایی پایدار با افزایش واقعی شرکت‌های دانش بنیان مورد تأکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار پرتلاش کرمانشاه، تشکیل شرکت‌های تعاونی دانش بنیان در اولویت برنامه‌های حوزه تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قرار می‌گیرد.

به‌کارگیری دانش و فناوری روز در تولید کالا و خدمات با اتکا به توان داخلی و خودباوری ضمن کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره وری، سبب رشد اقتصادی و توسعه اشتغال و ایجاد امید در جامعه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.