شهادت دو جوان فلسطینی در «جنین» فلسطین

در پی افزایش یورش نظامیان صهیونیستی به مناطق اشغالی در جنین، دو جوان فلسطینی به شهادت رسیده و شش نفر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین از به شهادت رسیدن دو جوان بر اثر جراحات وارده در جریان تجاوزات رژیم صهیونیستی به استان «جنین» خبر داد.

به گزارش شبکه المیادین، در جریان یورش نیرو‌های اشغالگر، سه فلسطینی با شلیک گلوله نیرو‌های اشغالگر زخمی شدند. در این بین، دو جوان به نام‌های «شأس کممجی» و «مصطفی فیصل ابوالرب» جان خود را از دست دادند. برخی منابع از زخمی شدن شش نفر در جریان درگیری‌ها خبر داده اند. 

خبرگزاری شهاب نیز به نقل از دفتر اطلاع رسانی اسرا اعلام کرد: «نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی سحرگاه و بامداد امروز ۲۵ شهروند فلسطینی را از شهر‌های کرانه باختری اشغالی بازداشت کرده اند که  برادران شهید «شأس کممجی» نیز در بین آنان بوده اند.

کمی پیش‌تر، شبکه الجزیره گزارش داد روز گذشته سربازان صهیونیست در بحبوحه حملات مداوم نیرو‌های مسلح رژیم، سه فلسطینی را در کرانه باختری اشغالی به ضرب گلوله به شهادت رساندند که یکی از آن‌ها پسری ۱۴ ساله بود.  ارتش رژیم صهیونیستی نیز مرگ این نوجوان ۱۴ ساله را شب گذشته تایید کرد.

افزون بر این، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در نزدیکی «رام الله» نیز یک فلسطینی دیگر در پی حمله نیرو‌های صهیونیست جان خود را از دست داده است. فیلم‌ها نشان می‌دهد ده‌ها فلسطینی به سمت خودرو‌های زرهی رژیم صهیونیستی سنگ پرتاب می‌کنند و صدای تیراندازی نیروهای مصلح رژیم شنیده می‌شود.

علاوه بر این، محمد حسن محمد عساف، وکیل ۳۴ ساله فلسطینی دیروز هدف گلوله ارتش اشغالگر قدس قرار گرفت. وزارت بهداشت گفت «عساف» برای یکی از بخش‌های سازمان آزادی‌بخش فلسطین کار می‌کرد و علیه فعالیت‌های شهرک‌سازی رژیم در سرزمین فلسطین اسناد پیدا کرده و لابی می‌کرد. این وزارتخانه گفت که او در «نابلس» هدف گلوله صهیونیست‌ها قرار گرفته است.

همه گروه‌های فلسطینی از جمله جنبش فتح در پی شهادت پنج فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته در حملات نظامیان صهیونیست در کرانه باختری اشغالی رود اردن عزای عمومی اعلام کرده اند و همزمان تجار و بازاریان نیز در مناطق کرانه باختری دست به اعتصاب زده اند.

وزارت خارجه فلسطین دیروز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی را «مسئول بی‌چون و چرای عواقب» اقدامات ارتش می‌داند و سخنگوی محمود عباس، رئیس جمهور فلسطین، از جامعه بین المللی خواست تا در این خصوص مداخله کنند.

شهادت دو جوان فلسطینی

تصویر دو جوان فلسطینی که نیروهای اشغالگر صبح امروز (پنجشنبه) به شهادت رساندند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
خداییش خیلی انسان هستید شما
با دهان روزه مبارزه می کنید
خداییش بهشت حق شما است
آخرین اخبار