استاندار فارس فرمانداران شهرستان‌های استان را مکلف کرد تا با همکاری خیرین و آموزش و پرورش شهرستان، زمینه بازگشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل را تا مهرماه امسال فراهم کنند.

محمد هادی ایمانیه، در نشست مجمع خیرین تعلیم و تربیت فارس در شیراز گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان هم اطلاعات و آمار دقیق دانش آموزان بازمانده از تحصیل را استخراج کرده و در اختیار فرمانداران قرار دهد.

او گفت: همچنین کلاس‌های فوق العاده مخصوص تربیت نیز در مدرسه برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل فراهم شود و افزایش مهارت آن‌ها مد نظر قرار گیرد.

ایمانیه به سابقه وظرفیت استان فارس در انجام امور خیر اشاره و گفت: اگر فراخوان و اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه انجام شود، اولیاء دانش آموزان مشغول به تحصیل نیز به بازگشت دانش آموزان بازمانده از تحصیل کمک خواهند کرد.

استاندار فارس گفت: کودکان خیابانی و کودکان کار نیز می‌توانند تحت پوشش مجمع خیرین تعلیم و تربیت قرار گرفته و مهارت‌های صحیح، مفید و ارزشمند را فرا بگیرد شاهد کاهش سواستفاده از این رده سنی باشیم.

ایمانیه گفت: اقدامات انجام شده در در زمینه بازگرداندن این دانش آموزان و اثربخشی این اقدام از سوی استانداری فارس رصد خواهد شد.

او گفت: کیفیت تربیت نیز در کنار آموزش باید مدنظر قرار گیرد و دانش آموزان هم تعلیم و هم تربیت را همزمان داشته باشند.

استاندار فارس، ورود خیرین به امور تعلیم و تربیت را کاری ارزشمند دانست و گفت: کمک به خیرین تعلیم و تربیت را نیز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان دنبال خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار