فرمانده سپاه عاشورا جهاد تبیین را عاملی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد.

سردار عباسقلیزاده در مراسم بزرگداشت شهدای عملیات والفجر ۱ و سالگرد شهید مدافع حرم محرم علیپورشهرستان مرند با اشاره به افتخارآفرینی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: در حال حاضر در میدان جنگ رسانه‌ای با دشمن هستیم و باید همانند دوران دفاع مقدس از آرمان‌ها و عزتی که شهدا برای کشور بوجود آورده اند محافظت کنیم و اجازه ندهیم دشمن با بمباران اطلاعاتی از طریق فضای رسانه ای، جامعه را به یاس و ناامیدی سوق دهد.

 آخرین ترفند دشمن در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران، بی شمار شمردن دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که جوانان باید همانند پدران خود که در طول هشت سال دفاع مقدس از عزت کشور دفاع کردند به میدان بیایند و دستاورد‌های این نظام مقدس را به جهانیان تبیین کنند.

 یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اجرای جهاد تبیین است که بیشترین مخاطب اجرایی این امر جوانان کشور هستند که می‌توانند با علم و درایت خود در نشان دادن افتخارات کشور پس از پیروزی آن در سال ۵۷ گام‌های بلندی برداشته و ایران را نمونه کشوری مستحکم، باایمان و ولایت مدار به جهانیان معرفی کنند.

 شهید مداقع حرم محرم علیپور را نمونه بارزی از اسوه و مردانگی عنوان کرد.

این شهید بزرگوار با درایت و آگاهی و با شناخت لحظه‌ها در مقابل دشمنان اسلام قیام کرد و با گذشت از خانواده و فرزندان و خون خود، پا در رکاب ولایت گذاشت و همچون مولای خود امام حسین (علیه اسلام) در راه حفظ اسلام و دفاع از مردم مظلوم سوریه به شهادت رسید.

سرهنگ هنروز فرمانده سپاه ناحیه مرند نیز در این مراسم از حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم تقدیر و آنان را شهدای زنده حال حاضر ایران عنوان کرد.

عملیات والفجر ۱ با رمز یا الله در محور جبل فوقی به صورت گسترده در تاریخ ۲۸ فروردین ماه ۱۳۶۲ انجام شد و از شهرستان مرند بیش از ۵۰۰ نفر نیرو در این عملیات شرکت کرده بودند که ۳۰ نفر از آنان به شهادت رسیدند و شهید محرم علیپور در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ در کشور سوریه به دست گروه‌های تکفیری به شهادت رسید.

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.