امام جمعه انار گفت: موضوع آب شرب و آب کشاورزی از موضوعات مهم شهرستان انار هستند.

حجت الاسلام منتظری موضوع مهم شهرستان انار اشاره کرد و گفت: یکی از خواسته های جدی مردم شهرستان انار بهره‌مند شدن از آب انتقالی از خلیج‌فارس می‌باشد.

او می گوید: با توجه به حساسیتی که مردم شهرستان انار نسبت به موضوع آب دارند از دولت انقلابی و وزیر محترم نیرو و مسئولین صنایع ملی مس ایران و مس سرچشمه جدا تقاضا داریم سهمیه قابل‌توجهی از آب خلیج فارس، که از داخل این شهرستان عبور می‌کند را به این شهرستان به شدت نیازمند به آب اختصاص دهند.

حجت الاسلام منتظری گفت: با همه خسارت‌هایی که از ناحیه معادن مختلف به شهرستان انار وارد می‌شود باید ازمسئولان انار پرسید چرا در جذب نیرو به مردم شهرستان انار توجه لازم نمی شود.

امام جمعه شهرستان انارگفت: تقاضای جدی ما این است در رابطه با ثبت نام و جذب نیرو، سهمیه قابل توجهی را به این شهرستان اختصاص دهند.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه از تلاش‌های نماینده  انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی درارتقا بیمارستان انار از ۳۲تخت خوابی به ۳۸ تخت خوابی و همکاری در تامین بودجه آن و درخواست مجوز سه حلقه آب شرب برای شهرستان انار قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام منتظری به روز ۱۵ رمضان روز اکرام و تکریم خیرین اشاره کرد و گفت: از مردم وخیرین شهرستان انارکه میلیارد‌ها تومان را هزینه بهداشت و درمان کرده و همیشه به فکر محرومان و مستضعفان بوده و با ستاد زکات شهرستان همکاری بسیار خوبی دارند قدردانی می کنم.

او  با گرامی‌داشت سالروز ولادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام گفت: امام حسن مجتبی (ع) همانند نبی مکرم اسلام (ص) جامع تمام فضائل الهی بود.

به گفته حجت الاسلام منتظری،  تیم مذاکره‌کننده با قاطعیت در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن ایستاده و خوشبختانه طرف مقابل در بن‌بست گیر کرده است.

او گفت: موضوع فلسطین هرگز فراموش نمی‌شود و امروز با بیداری که در جوانان فلسطینی ایجادشده حرکت‌ها و تلاش‌های جبهه مقاومت برای پیروزی فلسطین ادامه پیدا خواهد کرد.

برچسب ها: نماز جمعه ، موضوع آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار