امام جمعه گرگان:

مسئولان به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات کشور عمل کنند

امام جمعه گرگان گفت: مسئولان کشور برای حل مشکلات به توصیه‌ها و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب عمل کنند.

آیت اله نورمفیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه گرگان با اشاره به دیدار مسئولان با رهبر معظم انقلاب گفت: بدون شک رهبر معظم انقلاب در مسائل کشور دیدی اصولی و عمیق دارند و تشکیلات دولت باید عمق راهنمایی‌ها را درک کند و به میدان عمل بیایند و به رهنمود‌های ایشان توجه کنند.

او گفت: رهبر معظم انقلاب در آن دیدار بر برنامه ریزی، گره نزدن مشکلات کشور با مذاکرات، نقد منصفانه و درست مصرف کردن و گرفتن ارز‌های بلوکه شده کشور تاکید داشتند.

آیت‌الله نورمفیدی در مورد اینکه برنامه‌ریزی در کشور باید دانش‌بنیان باشد گفت: نمونه آن در کشاورزی است، زیرا کشاورزی ما دانش‌بنیان نیست و به صورت سنتی اداره می‌شود و همین روش امروزی باعث هدر رفت آب و ویران شدن خاک می‌شود در صورتی که اگر با دانش‌بنیان شدن همراه شود، آب و خاک حفظ می شود  و درآمد کشاورزان پنج برابر می‌شود.

او گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال مصوبه مجلس برای آن‌ها استفاده کنند، اما نباید این شرکت‌ها تنها به دنبال گرفتن تسهیلات باشند و کاری انجام ندهند.

نماینده ولی فقیه در گلستان در مورد  نقد منصفانه به مسئولان هم تاکید کرد و گفت : این نقد باید طوری باشد که مردم ناامید نشوند،چرا که  ملت امروز در شرایط سخت کشور در عرصه‌های بین‌المللی نیاز به امیدواری دارند.

منبع: صدا و سیما

برچسب ها: نماز جمعه ، حل مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار