امام جمعه خرمشهر گفت : بی استفاده نماندن ظرفیت های خشکی و آبی خرمشهر نیازمند ورود مسئولان است.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور، امام جمعه خرمشهر در آیین سیاسی عبادی این هفته گفت : یکی از ظرفیت های کم نظیر کشور که در خرمشهر وجود دارد بهره مندی همزمان مرز آبی و خشکی است که بی استفاده نماندن آن ها نیازمند ورود  جدی مسئولان است تا این شهرستان به لحاظ معیشتی پیشرفت پیدا کند.

او مسئولان توجه داشته باشند که خیانت و کم کاری در مسئولیت های محول شده به آن ها، به پرتاب شدن به سوی قعر جهنم منجر خواهد شد.

خطیب جمعه خرمشهر به مناسبت در پیش رو بودن روز ارتش جمهوری اسلامی از این نهاد نظامی به عنوان ارتش راهبردی و بازوی قدرتمند این نظام یاد کرد که در همه عرصه های دفاع، فناوری و اجتماعی حضوری فعال دارد.

حجت الاسلام عادل پور به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در نشست با مسئولان کشور اشاره ای کرد و گفت : اگر کسی بخواهد منظومه ی قدرت جمهوری اسلامی را بشناسد باید گذشته ۴۳ ساله ایران را مطالعه کند و قدرت بالای این کشور را می توان از هزینه چندصد هزار میلیارد دلاری بی ثمر دشمن برای متزلزل کردن و توقف در پیشرفت نظام حاکم بر آن متوجه شد.

او تاب آوری اقتصاد کشوردر برابر تحریم های بی سابقه و خودکفایی را یکی دیگر از نشانه های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

امام جمعه خرمشهر به حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی و نگرانی او از فروپاشی آن اشاره کرد و گفت : سعی آمریکا در ایجاد فتنه های مذهبی میان شیعه و سنی نیز به همین خاطر است و باید مراقب حیله ی کشته سازی دشمن باشیم تا با تبعیت از ولایت فقیه فریب آن را نخوریم.

این مسئول با تبریک میلاد امام حسن مجتبی روز ولادت این امام را برای تکریم خیران و جهادگران در سطح شهرستان و ملی فرصت مناسب دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.