گازسوز شدن بیش از ۲ هزار خودرو در خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از گازسوز شدن رایگان بیش از ۲ هزار خودرو در استان خبر داد.

 مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: با تلاش مستمر و انجام اطلاع رسانی‌های لازم از زمان اجرای طرح گازسوز کردن خودرو در استان، ۲ هزار و ۱۴۷ خودروی مسافری و باری برای بهره‌مندی از مزایای این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

او گفت: از خودرو‌های ثبت‌نام شده در استان، بیش از ۲ هزار و ۲۱ دستگاه خودروی عمومی در کارگاه‌های مجاز و فعال منطقه مراحل تبدیل به سی‌ان‌جی را به انجام رسانده‌اند و مابقی خودرو‌های ثبت‌نام شده که مجاز به بهره‌مندی از این طرح هستند نیز در نوبت تبدیل رایگان قرار دارند.

مردانی گفت: با توجه به وجود منابع گاز طبیعی در کشور، رشد و توسعه صنعت سوخت پاک علاوه بر کاهش آلایندگی‌های زیست‌محیطی و صرفه‌جویی در هزینه‌های تأمین و توزیع سوخت مایع، شکوفایی اقتصادی استان را نیز در پی خواهد داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: مالکان خودرو‌های عمومی در استان  که تاکنون موفق به ثبت‌نام و دریافت نوبت دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروی خود نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام کنند و از مزایای این طرح استفاده کنند.

او گفت: ۳ کارگاه مجاز در اجرای طرح  در استان فعالیت می‌کنند که مردم می‌توانند برای دوگانه سوز کردن خودروی خود مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار