نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت : بدنه ارتش از روز‌های اول انقلاب اسلامی با ملت بود و از ابتدا هم مورد تایید امام و مقام معظم رهبری قرار گرفت.

آیت الله «مصطفی علما» گفت : اگر ارتش و سپاه امروز ۲ قدرت بزرگ خاورمیانه هستنند به برکت اسلام و قرآن است.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خارجی‌ها از زمان مصدق یک کلمه به نفع ما سخن نگفتند. از روز اول انقلاب اسلامی امریکا ما را تحریم کرده است؛ لذا براساس گفته مقام معظم رهبری کشور معطل مذاکرات و برجام نخواهد شد.

به تدریج باید وابستگی ۱۰۰ ساله به نفت کاهش یابد. خام فروشی مواد اولیه تذکر مقام معظم رهبری در این هفته بود و من هم به مسوولان استانی در رابطه با خام فروشی قیر گیلانغرب تذکر می‌دهم.

۲۸ فروردین مصادف با پانزدهم ماه رمضان، ولادت امام حسن مجتبی (ع) است. روز مستضعفان و هفته کمک به محرومان است. امام حسن مجتبی (ع) اموال خود را به محرومان می‌داد و زندگی ایشان در جهت کمک به فقرا بود لذا باید عبادت و حرکت او را سرمشق خود قرار دهیم.

سالگرد شهادت سید «محمد حجازی» از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۲۵ فروردین این شهید والامقام تمام عمر خود را در مسیر انقلاب گذاشت و همین‌ها قدرت را به وجود آوردند و به همین دلیل است که دشمن نمی‌تواند به انقلاب و کشور ما کج نگاه کند.

تمام حرف‌ها و صحبت‌ها و بعثت پیامبران و نزول کتاب‌های آسمانی و حقیقت انسان‌ها برای این است که خود را شکوفا کنیم و بفهمیم چه کسی هستیم.

روزه و نماز برای این است که حقیقت آدم را بفهمیم، مهمترین راز و باطن و جوهر ماه رمضان این است که طهارت باطن پیدا کنیم. اگر این طوری شد خود را در خدمت آن دانستیم آن وقت است که حقیقت خود را فهمیده‌ایم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.