نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه دیدار با روحانیون و خانواده‌های آن‌ها یک وظیفه است گفت: تکریم و تقویت روحانیت ماموریت ویژه ما و امری ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی گفت: امروز فرصتی به ما دست داد تا با جمعی از روحانیون، علما و امامان جمعه و جماعات شهرستان سروآباد و خانواده‌های آن‌ها دیدار و سرکشی کنیم.

او گفت: بازدید و سرکشی از روحانیون و علما یک وظیفه است که دین و انقلاب را همین عزیزان ما در روستا‌ها و شهر‌ها نگه داشته اند بنابراین تکریم و قدردانی از آن‌ها یک وظیفه است.

 به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، روحانیون و علمای دین امروز در جامعه ما نقش مهمی بر عهده دارند و آن هم حفظ دین و ایمان مردم است و از طرفی هم حلقه اتصال بین نظام و مردم هستند.

به گفته او: جایگاه روحانیون و علمای دین در بین مردم ویژه است و مردم ما نیز به روحانیون اقتدا می‌کنند و مورد تکریم قرار می‌دهند لذا احترام این قشر مهم جامعه برای ما واجب و ضروری است.

حجت الاسلام پورذهبی گفت: هدف ما از بازدید و سرکشی از روحانیون و امامان جمعه و جماعات شهرستان سروآباد عرض خداقوت و خسته نباشید به آن‌ها در ماه مبارک و پرفیض رمضان است و هم اینک یک دلگرمی برای آن‌ها باشد و از طرفی هم وظیفه ما است که با آن‌ها دیدار و گفتگو کنیم و مشکلات آن‌ها را از نزدیک بشنویم و ببنیم.

 

دیدار با روحانیون و علما موجب دلگرمی ما است

امام جمعه سروآباد با تقدیر و تشکر از حضور نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در شهرستان سروآباد گفت: قطعا این بازدید و دیدار نماینده ولی فقیه از روحانیون و علمای دین موجب دلگرمی و تشویق ما است.

ماموستا سید عبدالقادر حسینی گفت: اگر امروز علمای دین و روحانیون در سطح روستا‌ها و شهر‌ها در حال خدمتگزاری به دین و اسلام هستند به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او می گوید: روحانیون و امامان جمعه و جماعات نقش مهمی در بین مردم دارند و بدون هیچ چشم داشتی و با کمترین حق و حقوق در خدمت مردم و انقلاب هستند لذا رسیدگی به مشکلات مطالبه آن‌ها از مسوولان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.