سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از افزایش ۵۷ درصدی عرضه ‏نفتگاز یورو ۴ در سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.

محسن معانی گفت:در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۷۹ میلیون لیتر نفتگاز یورو ۴ در استان توزیع و مصرف شده است که این میزان مصرف نسبت به سال ۹۹ بارشد ۵۷ درصدی همراه بوده است

معانی که در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار امیدواری کرد و گفت: با تعامل، همکاری و ارتباط مطلوب با سایر ادارات استان در خصوص خدمات مرتبط با تامین، نگهداشت و توزیع فرآورده‌های نفتی، خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهیم.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان می گوید: ۸۸ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۴ باب جایگاه سی ان جی در استان، فعالیت دارند.

او گفت: امیدواریم با آمادگی همه‌جانبه پرسنل منطقه برای تحویل به موقع نیاز‌های مردم استان در خصوص فرآورده‌های نفتی برای استمرار و رونق بخشیدن به چرخه فعالیت‌های صنعتی، کشاورزی، تولیدی و حمل و نقل خدمات مطلوبی به مشتریان شرکت ارائه دهیم.

به گفت او: روزانه بیش از چهار میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در سطح استان مصرف می‌شود که هم اکنون ۲۳۰ دستگاه نفتکش در قالب شش شرکت حمل ونقل فرآورده‌های نفتی در ناوگان حمل ونقل منطقه مشغول به تامین وتوزیع فراورده‌های نفتی است.

محسن معانی می گوید:  در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان،توزیع نفت سفید و گاز مایع خانوار‌های استان، نفتگاز بخش کشاورزی به صورت الکترونیکی بوده و سهمیه سالیانه این عزیزان در کارت‌های بانکی ایشان شارژ می‌شود.

در ادامه حجت السلام پورذهبی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان نیز با تشکر و قدردانی از عملکرد و اقدامات پخش منطقه کردستان در خدمت رسانی به شهروندان، ابرازامیدوارکرد با برنامه ریزی و همکاری بیش از پیش در خدمت رسانی به آحاد جامعه موفق باشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.