وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از اوضاع اوکراین برای منحرف کردن توجه جامعه جهانی از فلسطین سوءاستفاده می‌کند.

وزارت خارجه روسیه در اقدام بی‌سابقه‌ای حمله صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت که رژیم صهیونیستی در تلاش است تا با همدستی کشور‌های غربی و حمایت آمریکا، از اوضاع اوکراین برای منحرف کردن توجه جامعه بین‌الملل از جنایات و اشغالگری در فلسطین سوءاستفاده کند.

به گزارش المیادین، در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه آمده است: وزیر خارجه اسرائیل با حمایت از تصمیم مجمع عمومی سازمان ملل برای تعلیق عضویت روسیه در شورای حقوق بشر، توجه ما را (به جای فلسطین به سمت اوکراین) جلب کرد.

چندی پیش نیز وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روسیه را به ارتکاب جنایت جنگی در اوکراین متهم و اقدامات این کشور را به شدت محکوم کرده بود. ادعای یائیر لاپید در متهم کردن روسیه به ارتکاب جنایت جنگی در حالی مطرح شده است که رژیم صهیونیستی خود به دلیل کودک‌کُشی و حملات علیه غیرنظامیان و فلسطینی‌ها با چنین اتهاماتی روبه‌رو است.

قابل ذکر است که در حمله نظامیان اشغالگر صهیونیست به نمازگزاران روزه‌دار در مسجدالاقصی و وقوع درگیری در کرانه باختری و قدس اشغالی، تا این لحظه ۲۲۴ فلسطینی زخمی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۷:۳۱ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
کاسه داغتر از آش نباشیم خود اعراب را ببینید دیگر حتی از فلسطین صحبت هم نمی کنند چرا ما باید به تنهایی از فلسطین دفاع کنیم
آخرین اخبار