بارش‌های رگباری و تگرگ در همدان

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از تداوم بارش‌های رگباری و تگرگ به صورت نقطه‌ای و پراکنده تا روز شنبه در سطح استان خبر داد.

بارش تگرگ دیروز جمعه هوای خاصی را در همدان ایجاد کرد در بعضی از نقاط که درختانی که شکوفه زده بودند  باعث ریختن شکوفه ها شد.

سید حسن موسوی گفت: بارش تگرگ به صورت سراسری و فراگیر در سطح استان همدان نبوده و در بعضی از نقاط شاهد بارش آن بودیم و تامروز احتمال بارش‌های رگباری و تگرگ به صورت نقطه‌ای در سطح استان وجود دارد.

او گفت در دو شب گذشته میزان بارش در گیان نهاوند ۸ میلی متر به ثبت رسیده و تقریبا در رزن و کبودراهنگ بارشی نداشتیم، و بارندگی‌ها تا صبح روز یکشنبه به صورت نقطه‌ای و خفیف در استان همدان ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت:در روز یکشنبه دمای صبحگاهی کاهش خواهد یافت که از شنبه غبار رقیق در آسمان استان مشاهده می‌شود و خشکسالی و ساخت سد در سرچشمه‌های دجله و فرات در عراق باعث فعال شدن چشمه‌های گرد و غبار شده است.

موسوی گفت: بیشینه و کمینه دما در همدان به ترتیب ۲۴ و ۷ درجه سانتیگراد بوده است که فامنین با دو درجه سانتیگراد خنکترین و نهاوند با ۲۵ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان بوده اند.

شلاق تگرگ بر تن شکوفه های بهاری در همدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.