مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان‌وبلوچستان از برگزاری ۱۴ همایش خانواده موفق در عصر رسانه در ۱۴ شهرستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان خبر داد.

سعید دهنوی گفت: امروزه فضای مجازی و رسانه به یکی از مهمترین مسائل و دغدغه‌های خانواده‌های سیستان‌وبلوچستان تبدیل شده  سلسله همایش‌های حضوری مجازی است که با هدف ارتقای سواد فضای مجازی خانواده‌ها با موضوع خانواده موفق در عصر رسانه برای تمامی شهرستان‌های استان در نظر گرفته شده است.

اوگفت: نقش‌ مؤثر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در پشتیبانی و حمایت هدفمند از این اقدام ارزشمند، این همایش ها تا کنون در شهرستان‌های تفتان، خاش، میرجاوه، زاهدان، سراوان، گلشن، سوران، مهرستان، زاهدان، زابل، زهک، هیرمند و نیمروز برگزار شده که مورد اقبال جامعه مخاطب نیز قرار گرفت.

مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: با یاری خداوند متعال و همت تیم اجرایی سلسله همایش های مجازیست، در هفته پیش‌رو، این همایش ها در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در شهرستان های ایرانشهر، فنوج، دلگان، لاشار، راسک، قصرقند، سرباز، نیکشهر، چابهار، کنارک، زرآباد و دشتیاری، برای کادر اداری و والدین برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار