ثبت سفارش و خرید کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از روز ۲۸ فروردین آغاز می‌شود.

محمد علوی‌تبار، معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: طبق هماهنگی‌ها ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای تمام پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی از ۲۸ فروردین آغاز خواهد شد و ثبت نام پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم از ۵ تیرماه آغاز می‌شود.

او گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و برای تسهیل در دسترسی دانش­‌آموزان به کتاب­‌های درسی، نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب­‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در همه دوره‌ها اعم از عادی، استعداد درخشان و دانش­‌آموزان با نیاز‌های ویژه (استثنایی) از طریق سامانه به نشانی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com به دو شیوه فردی و گروهی و برابر جدول تقویم زمانی اعلام شده، انجام خواهد شد.

ثبت نام و سفارش بسته آموزشی دانش‌آموزان پایه آمادگی مقدماتی (پیش‌دبستانی استثنایی)، پایه اول دوره ابتدایی (عادی و استثنایی) و پایه هفتم متوسطه اول پیش‌حرفه‌ای استثنایی و دانش‌آموزان پایه دهم دوره دوم متوسطه و حرفه‌ای استثنایی از ۵ تیر الی ۱۱ شهریور انجام خواهد شد.

علوی تبار گفت: افراد می‌توانند از طریق یکی از دو شیوه فردی یا گروهی برای سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند. در شیوه فردی والدین و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بخش سفارش دوره‌ای دانش‌آموزان و پرداخت اینترنتی، کتاب درسی خود را سفارش دهند. در شیوه گروهی، مدیران مدارس به بخش سفارش گروهی کتاب‌های درسی سامانه مذکور مراجعه کرده و به‌صورت پایه رشته‌ای (گروهی) برای سفارش کتاب‌های درسی اقدام می‌کنند.

آغاز سفارش اینترنتی کتب درسی مدارس از فردا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۲۰:۵۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
آرمان ضامن زاده
۱۶:۰۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
برای خرید کتاب 11 هم رشته کامپیوتر
Iran (Islamic Republic of)
علی ملی پور
۱۴:۱۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
کتاب خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
چطور هنوز چند ماه به پایان فصل تحصیلی مانده.از کجا معلوم که دانش آموز امسال قبول بشود و به کلاس بالاتر برود مخصوصا دبیرستانی ها.واقعا آموزش پرورش کلا الکی شده .یعنی همه قبول هستند تلاشی برای درس خواندن نیاز نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
یادش بخیر ده ۵۰ که انترنت و...نبود تو مدرسه به ما کتاب مجانی وغذا ثبت نام همه مجانی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
چی شده زنگ مدرسه گند ترین و غم انگیز ترین آهنگ روی کل کره زمین هست که وقتی میشنوم، حتی الان که 40 سالمه، تمام وجودم پر از درد و اندوه میشه
اه اه اه،