گزارش نشریه صهیونیستی در خصوص بحران کابینه نفتالی بنت

نشریه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در گزارشی به بحران کابینه ائتلافی نفتالی بنت پرداخت.

نشریه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» با انتشار گزارشی، به بحران کابینه ائتلافی نفتالی بنت و شکست‌های متوالی آن پرداخت.

در این گزارش با اشاره به بحران کابینه ائتلافی رژیم صهیسونیستی آمده است: هر روزه شکست‌ها روی هم انباشته می‌شود و این سرو صداها، ما را به یاد سکوتی می‌اندازد که قبلا وجود داشت.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: با تشکیل کابینه بنت، بازی سروصدا و سکوت عوض شد. نفتالی بنت گفت مردم به دنبال صلح هستند؛ اما با وجود تلاش برای ایجاد تصویری آرام، اما شکست‌ها و خسارت‌های متراکم در چشمان همگان فریاد می‌زد.

در این نشریه همچنین آمده است: افزایش تهدیدات امنیتی، تراکم رو به رشد شکست‌های کابینه تل‌آویو را یادآوری می‌کند؛ به طوری که علی رغم اختلافات حزبی، اکثریت روی این موضوع اتفاق نظر دارند که کابینه از بحرانی غیرقابل انکار رنج می‌برد.

این نشریه صهیونیستی همچنین نوشت: ترس به سبب وقوع جنگی دیگر با غزه، شکل‌گیری موج مردمی در قدس و الاقصی، نهایی شدن توافق هسته‌ای با ایران یا رویارویی نظامی با حزب‌الله و حتی زیان‌های ادامه نبرد روسیه و اوکراین، باعث ظهور انتقاداتی در میان تمام اقشار جامعه شده است.

پیشتر رسانه‌های خبری اعلام کرده بودند که با خروج کلیدی یکی از اعضای کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی، بایستی در هفته‌ها و ماه‌های آینده منتظر پیامد‌های بحران سیاسی جدید این رژیم و ورود دوباره آن به چرخه باطل انتخاباتی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۲:۱۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
به حول قوه الهی خداوند جل جلاله روز قدس یوم الله الاکبر را توکلت علی الله با حضوری متحدانه تر و منسجمانه تر و باشکوهتر و با عظمتتر و پر شور شعورتر از هر سال و دشمن شکنانتر و مقتدرانه تر و قدرتمندانه تر از هر سال با جسم جان روزه دار ماه رمضان کریم به صحنه میدانهای سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص خواهیم آمد و خردمندانه و بصیرانه برگذارش خواهیم کرد ، انشاءالله که امسال سال فتح پیروزی کامل ملت متحد فلسطین مظلوم سرافراز و آزاد سازی قدس شریف و آزاد سازی سر تا سر فلسطین اشغالی از چنگال ویروس منحوس نکبت سرطانی صهیونیستهای جنایتکاران شکنجه گران مظلوم کشان کودک کشان ضد حقوق بشر بی عدالتان تبعیضگران خبیث شیطان صفتان فراعنه برده داران فاشیستی نژادپرستان غارتگران فاسدین فاسقین باشد . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار