سرپرست سازمان فضای سبز شهرداری خرمشهر خبر داد؛

برخورد با صاحبان دام های سرگردان در خرمشهر + فیلم

آقای مطور از برخورد قضایی با دامدارانی خبر داد که دام های خود را برای تغذیه و فروش به میدان های خرمشهر هدایت می کنند.

ایوب مطور، سرپرست سازمان فضای سبز شهرداری خرمشهر گفت: برخی از افراد دامداری که در خرمشهر ساکن هستند دام های خود را برای تغذیه و فروش به  میدان ها و بلوارهای سطح این شهرستان هدایت می کنند که اقدامی تخلف آمیز است و در صورت مشاهده توسط نگهبانان و واحد اجرائیات با آن ها برخورد قضایی می شود.

او در واکنش به فیلم منتشر شده از یه گله گوسفند به همراه صاحبشان در یکی از میدان های اصلی خرمشهر گفت: برای دارنده این دام ها پرونده قضایی تشکیل شد.

این مسئول یکی از دلایل این گونه تخلفات را احداث نشدن مرکز جامعی برای فروش دام زنده در خرمشهر دانست که از باید از سوی شهرداری این شهرستان انجام می شد.

سرپرست سازمان فضای سبز شهرداری خرمشهر گفت : بیشتر دامداران با علم به این که واحد اجرائیات تا ساعت ۱۴ ظهر فعال هستند پس از این زمان دام های خود را به میدان های سطح شهر می آروند.

به گفته او سازمان فضای سبز شهرداری خرمشهر در زمینه نگهبان کمبود نیرو ندارد و برای مقابله با تخریب فضای سبز شهری و فروش دام در میدان های این شهرستان گشت هایی را در خارج از وقت اداری نیز فعال کرده است.

وجود دام های زنده از جمله گاو و گوسفند در سطح شهر و فضای سبز شهری افزون بر تخریب اینگونه فضاها ، نارضایتی شهروندان خرمشهری را نیز طی سال های اخیر به همراه داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.