استاندار کرمانشاه با اشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریتی استان برای رفع مشکلات مردم گفت : رایزنی‌های بسیار خوبی در سطح مرکز برای رفع مشکلات مردم استان کرمانشاه صورت گرفته و اتفاقات خوبی در راه است.

بهمن امیری مقدم با بیان اینکه به دنبال شعار دادن و کار‌های تبلیغاتی نیستم، گفت : عشق خدمت به مردم استان خود را دارم و در این راستا شبانه روزی تلاش می‌کنم.

به گفته استاندار کرمانشاه افزایش اعتماد مردم به نظام در اولویت فعالیت‌های کاری خود است در استان کرمانشاه مشکلات زیادی وجود دارد و از این رو باید به صورت شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم تلاش کرد.

حدود ۹۵ روز از فعالیت خود در استان می‌گذرد، در این مدت رایزنی‌های گسترده‌ای با مسئولان ارشد کشور از جمله رئیس مجلس برای افزایش بودجه استان انجام داده ام و خوشبختانه نتیجه نیز داده است.

تعامل خوب مجموعه مدیریتی استان با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شده از آنان به عنوان ظرفیت‌های بسیار خوب کرمانشاه در راستای توسعه استان نام برده می شود نمایندگان کرمانشاه در مجلس جایگاه بسیار خوبی در مجلس دارند و می‌توانند به روند توسعه استان کمک کنند.

از نظرات نمایندگان استفاده می‌کنم، اما اجازه دخالت در انتصاب مدیران را به کسی نمی‌دهم.

در سایه تعامل با مسئولان ارشد نظام و نمایندگان کرمانشاه اتفاقات خوبی در راه است، خوشبختانه از محل این تعاملات طرح انتقال آب سد گاوشان به شهر کرمانشاه، تکمیل خط راه آهن استان و تکمیل بازسازی شهرستان سرپل ذهاب پس از زلزله به سرعت در دست اجرا است.

طرح انتقال آب به این شهر از ۱۰ سال گذشته در دستور کار قرار گرفته، اما هنوز به اتمام نرسیده است که پس از ورود بنده این طرح به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت و ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای آن اخذ کردیم و مشکل آب مردم این شهر را به زودی حل می‌کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.