استاندار اصفهان گفت: ارتش امروز ایران اسلامی ارتش مستقلی است که برای اداره خود نیازی به آیادی شرق و غرب ندارد.

سید رضا مرتضوی امروز در مراسم روز ارتش در اصفهان گفت: ارتش جنود خداست و امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی ناشی از مجاهدت ارتش، سپاه و سایر نیرو‌های مسلح است.

لشکریان خدا اعتباری است که شاخصه‌های ویژه‌ای از جمله تبعیت از، ولی فقیه، آمادگی برای اقامه عدل، معنویت گرایی، استقلال، رویکرد فرماندهی دوری از خشونت و فساد دارد.

او می‌گوید امروز فرماندهی ارتش و همه نیرو‌های مسلح با نایب، ولی عصر (عج) است و ارتش برای حاکمیت الله و اقامه عدل و داد تلاش می‌کند و خود را برای سربازی حضرت، ولی عصر (عج) آماده می‌کند.

تواضع، فروتنی، دوری از نام و نشان، آمادگی برای فداکاری از ویژگی‌های ارتش است که نمود آن در حضور ارتش در عرصه‌های ایثار و شهادت و تقدیم ۴۸ هزار شهید و ۲۰۰هزار جانباز مشهود است.

به گفته مرتضوی حضور ارتش برای کمک رسانی در حوادث طبیعی از قبیل در زلزله، سیل‌ا و مقابله با کرونا باعث شد که مردم به واسطه چنین ارتشی احساس آرامش و اطمینان کنند و این موضوع نشان می‌دهد که ارتش در بزنگاه‌ها قابل تکیه است و مصداق شعار ارتش فدای ملت است که در طول تاریخ مصادیق بسیاری دارد.

استاندار اصفهان می‌گوید ارتقاء ساخت و نوآوری و پیشرفت نظامی، توانمندسازی به لحاظ ظرفیت‌های نظامی از ویژگی‌های ارتشی است که مصداق جنود الله است.

او گفت: رویکرد فرماندهی امروز ارتش بر خلاف ارتش‌های دیگر جهان که حرکت آن‌ها تجلی خشونت و فساد است، رویکرد تقویت و ارتقاء معنویت نیرو‌ها و روحیه سراسر تواضع و فروتنی است.

در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی در اصفهان یگان‌های نمونه موتوری و خودرویی نیرو‌های مسلح از مقابل گلستان شهدای این منطقه رژه رفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.