مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها، دهیاری ها، روستا‌های فاقد دهیاری و عشایر استان اصفهان در سال گذشته ۱۲۱ درصد رشد داشته است.

مزیکی درباره پایان یافتن موعد ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم (فصل زمستان) ۱۴۰۰ از مشارکت مودیان در ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی و همراهی موثر رسانه‌های جمعی در اطلاع رسانی به موقع و اثرگذار تقدیر و تشکر کرد و گفت: پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداریها، دهیاریها، روستا‌های فاقد دهیاری و عشایر استان در سال ۱۴۰۰، ۱۲۱ درصد رشد داشته است.

پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده منبع مالی بسیار مهمی در روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌باشد که در سال ۱۴۰۰ مجموع مبلغ واریزی به حساب شهرداریها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌های سطح استان معادل ۴۶ هزار میلیارد ریال می‌باشد.

او به لزوم تبیین نتایج ملموس پرداخت مالیات در خدمت رسانی و توسعه شهری به مردم بر ضرورت گسترش فرهنگ مالیاتی در بین آحاد مردم تاکید نمود وگفت: در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد ریال به حساب ۱۱۲ شهرداری، ده هزار میلیارد ریال به حساب ۸۴۹ دهیاری، نهصد و پنجاه میلیارد ریال به حساب ۲۸ فرمانداری بر اساس قانون توزیع و پرداخت شده است.

مدیرکل امورمالیاتی استان اصفهان در خصوص تغییر نرخ واریز عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها ودهیاری‌ها وفرمانداری‌ها مطابق با قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۳/۱۰/۱۴۰۰ گفت: عوارض واریزی به حساب اداره کل امورعشایر استان اصفهان نیز بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال بوده که توسط مدیریت عشایر استان بین ۱۴ منطقه عشایری درسطح استان تقسیم می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار