خانه کاریکاتور ایران از سه‌شنبه (۳۰ فروردین) میزبان آثار راه یافته به جشنواره «کارتون نوروز و گردشگری تهران» است.

خانه کاریکاتور ایران، از 30 فروردین نمایشگاه آثار راه یافته به جشنواره «کارتون نوروز و گردشگری تهران» را آغاز خواهد کرد.

این جشنواره در استقبال از بهار و سال نو با هدف معرفی اماکن گردشگری تهران، افزایش روحیه نشاط در خانواده و جامعه برگزار شده است.

آثار منتخب این جشنواره شامل ۷۳ اثر کارتون با موضوعات باغ‌های تهران، تنوع زیست محیطی، زیبایی‌های تهران، اماکن تاریخی و مذهبی، هویت شهری، قصه‌ها و روایت‌ها، فرهنگ و آداب محلات قدیمی تهران، گردشگری تیمچه‌ها و بازار‌های سنتی تهران، معماری و منظر شهری تهران، دروازه‌های قدیم تهران، حمل و نقل شهری در تهران قدیم و جدید، طبیعت تهران، خانواده و گردشگری، آیین‌های نوروز و سال نو است.

آیین گشایش این نمایشگاه سه شنبه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در خانه کاریکاتور ایران برگزار می شود و بازدید از آن تا ۳۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ و پنجشنبه‌ها ساعات ۹ تا ۱۳، به استثنای روز‌های تعطیل، در خانه کاریکاتور ایران حضور یابند.

نشانی: تهران، خیابان دکتر شریعتی، تقاطع اتوبان شهید همت، خیابان شهید داود گل نبی غربی، بعد از میدان احمدی روشن (کتابی)، پلاک ۴۴ .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.