مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: پویش «من قرآن را دوست دارم» در مراحل آتی به صورت بین المللی و به زبان‌های عربی و انگلیسی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید مسعود میریان گفت:  پویش «من قرآن را دوست دارم» به صورت خودآموز و در شش مرحله برگزار می‌شود.این طرح با روخوانی قرآن کریم آغاز شده و قرآن اموزان می‌توانند با مراجعه به درگاه https://quranlove.razavi.ir ضمن ملاحظه دروس آموزشی  ۱۴ جلسه آموزش را مشاهده و اگر ثبت نام کنند با پرداخت هزینه پشتیبانی، کلاس‌ها تشکیل شده و اساتید بسیار توانمندی برای این کار پیش بینی شده اندکه راهنمایی‌ها و پشتیبانی‌های لازم و پرسش و پاسخ، رفع اشکال و آزمون نهایی را انجام خواهند داد.

او گفت: پس از آزمون شفاهی اگرمتقاضی نمره لازم را کسب کرد آزمون الکترونیک هم در همان سامانه انجام خواهد شد و گواهینامه الکترونیک برای قرآن آموز صادر می‌شود. این گواهینامه، گواهینامه معتبر و رسمی است که مورد تأیید سازمان دارالقران و معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و مسئول کارگروه فرهنگ قرآنی اعتاب مقدسه است.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: ما برای شرکت کنندگان و کسانی که موفق شدند گواهینامه را کسب کنند قرعه کشی‌هایی به صورت مستمر داریم که به نفر اول این پویش در هر دوره ۱۴ میلیون تومان هدیه متبرک از سوی اعتاب مقدس برای سفر زیارتی کربلا و به ۱۴ نفر هم در هر دوره یک میلیون تومان کمک هزینه سفر زیارت مشهد مقدس تقدیم خواهد شد ضمن اینکه شرکت کنندگان از جوایز متبرک دیگری هم برخوردار خواهند بود.

پویش بزودی بین المللی می‌شود

حجت الاسلام  میریان گفت:  پویش «من قرآن را دوست دارم» در مراحل آتی به صورت بین المللی و به زبان‌های عربی و انگلیسی هم برگزار می‌شود.

او گفت:  در ۸ ماه گذشته بیش از ۲۵ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند و حدود ۵ هزار نفر هم موفق به دریافت گواهینامه شده اند.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: دبیرخانه دائمی این طرح در مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در حرم مطهر است و مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با سامانه تلفنی ملی ۱۳۸ تماس بگیرند و اطلاعات کامل تری دریافت کنند. هم چنین درگاه اینترنتی من قرآن را دوست دارم پاسخگوی سوالات علاقمندان است.

حجت الاسلام  میریان گفت: حتی کسانی که ثبت نام نکرده اند هم می‌توانند در قسمت آموزش مجازی این درگاه، دروس را ملاحظه کنند و از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

هدف ما تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن است

او گفت: پویش نهضت ملی «من قرآن را دوست دارم»  با هدف گسترش فرهنگ قرآن خوانی و آموزش روخوانی، ترجمه و حفظ قرآن در سراسر کشور آغاز به کار کرده است و امید داریم بتوانیم حداقل ۸ میلیون نفر را تحت آموزش این طرح قرار دهیم تا در مرحله مقدماتی با روخوانی قرآن کریم آشنا شوند.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: هدف اصلی ما این است که به فرمان مقام معظم رهبری لبیک بگوییم و مقدمات تربیت ۱۰ میلیون حافظی که حضرت آقا فرمودند را با پویش ملی «من قران را دوست دارم» فراهم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
جمیله صفدری
۰۱:۰۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
سلام علیکم خسته نباشید من در طرح ملی قرآن را دوست دارم شرکت کرده بسیار عالی و موفق به دریافت گواهینامه شدم از شاگردان محترمه استاد خانم ایزدی بودم البته من از افغانستان بودم وآنجا مسافرتی آمده و من مطلع شدم که میخواهید این طرح را بین المللی نمایید خیلی زیاد خوشحال شدم گفتم منهم به سهم خودم در این زمینه آماده هستم که کاری انجام بدهم هر زمان که نیاز به شخصی بود در افغانستان برای راهنمایی متقاضیان در این راستا حاضرم خدمت کنم.