اعمال تحریم‌های جدید کانادا علیه روسیه

دولت کانادا در بیانیه‌ای اعلام کرد ۱۴ فرد روسی را تحریم خواهد کرد.

دولت کانادا با انتشار بیانیه‌ای از قصد خود برای اعمال تحریم علیه ۱۴ فرد نزدیک به دولت روسیه از جمله دختران «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور این کشور، خبر داد.

بنابر اعلام رویترز، کانادا می‌گوید تحریم‌های جدیدی را علیه ۱۴ نفر از نزدیکان دولت روسیه، از جمله دو دختر ولادیمیر پوتین و همچنین الیگارش ها و خانواده‌های آنها اعمال می‌کند.

اوایل ماه جاری آمریکا و انگلیس تحریم‌هایی را علیه دختران پوتین اعمال کردند. دلیل این تحریم‌ها نیز ادعای پنهان کردن ثروت پوتین به دست این دو دختر عنوان شد.

در حال حاضر ۵۵ روز از آغاز حمله روسیه به اوکراین می‌گذرد، وزارت دفاع روسیه روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک مرکز لجستیکی متعلق به اوکراین را در نزدیکی شهر «لویو» هدف قرار داده و تعداد زیادی از سلاح‌های ساخت خارج و تسلیحاتی که از اروپا و آمریکا وارد اوکراین شده بودند را منهدم کرده است.

نیرو‌های روسیه همچنین یک مرکز تعمیر موشک‌های بالستیک توچکایو را در شهر «دنیپرو» منهدم کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
France
کرامت سلیمی
۱۸:۲۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
جنگ اوکراین نشان داد که ملتها ده ها سال است که به غلط تصور می کرده اند امریکا و روسیه ابرقدرتهایی هستند که می توانند هر جایی را خواستند در ان واحد نابود کنند و یا ظرف 24 ساعت هر منطقه یا کشوری را خواستند اشغال کنند.

این جنگ نشان داد که چقدر این ابرقدرتها پوشالی و مضحک هستند و فقط با فریب ملتها وجهه یک ابر قدرت را به خود گرفته اند.

این ابرقدرتهای دروغین و پوشالی برای بقای خودشان و ادامه تسلط بر دنیا جنگهایی را به ملتها تحمیل می کنند. تا هیچ ملتی پا نگیرد و همو.اره در فقر و بدبختی و عقب ماندگی باقی بمانند.

راه نجات ملتها افشای چهره دروغین این ابرقدرتهای خیالی و فریبکار و از خدا بی خبر می باشد.

برای افشای چهره انها باید بزرگترین دروغ انها یعنی سلاح خیالی هسته ای را فاش کرد تا هم سطح بقیه قرار گیرند و در پشت پرده دولتها را تهدید نکنند و از انها اخاذی نکنند.

شما می توانید با مقامات نظامی شجاع همچون سردار عزیز کشورمان جناب سردار علایی مصاحبه کنید و از انها بخواهید این دروغ را فاش کنند.

نگذارید دیر بشه و الا بعد از مدتی افراد روسی مستقر در ایران همچون رجب صفروف و لوان جاگاریان برایمان تصمیم خواهند گرفت و جنگ را به ما تحمیل خواهند کرد و مردم ایران هم همچون مردم اوکراین در به در و اواره خواهند شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
سلام
جای تعجب داره که فرمانداری کانادا تا الان جلوی ملکه انگلیس مقاومت کرده!!
آخرین اخبار