مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۰ طرح در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان در بخش‌های مختلف مسکن، صنعتی، کشاورزی، خدماتی، گردشگری و درمانی تصویب شد.

آقای مقصودی گفت: محدوده الحاقی اراضی ملی و دولتی به طرح جامع نهضت ملی مسکن به مساحت ۱۴۰ هکتار در ۱۱ شهر استان شامل شهرکرد، فرخشهر، هفشجان، بن، سامان، سورشجان، نافچ، گهرو، شلمزار، فرادنبه و گندمان بررسی و تصویب شد.

همچنین ۱۸ طرح در بخش‌های مختلف شامل هفت طرح کشاورزی، شش طرح صنعتی، یک طرح درمانی، یک طرح ورزشی، یک طرح گردشگری و یک طرح مجتمع خدماتی و رفاهی به تصویب اعضای کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان رسید.


بیشتر بخوانید


طرح مطالعاتی جابه‌جایی و یا درجاسازی روستا‌های در معرض خطر شهرستان کوهرنگ شامل روستا‌های سه جو، گاوشیر، قلعه کشکی و چم‌عباس علی است که برای سه روستای گاوشیر، قلعه کشکی و چم عباس‌علی با جابجایی و برای روستای سه جو با درجاسازی موافقت شد.

طرح‌های ارسال شده به دبیرخانه کارگروه امور زیربنایی استان، پس از تکمیل مدارک و انجام استعلام از دستگاه‌های مرتبط در نشست‌های کمیته کار امور زیربنایی با حضور کارشناسان مختلف و همچنین متقاضیان مورد بررسی و بحث قرار گرفته و مشکلات آن‌ها برطرف می‌شود.

پس از تصویب طرح‌ها در کارگروه امور زیربنایی، در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری به ریاست استاندار مطرح و در صورت تصویب، برای اجرا ابلاغ می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
ساخت چندین شهر و شهرکهای صنعتی در شمال استان شهرستان کوهرنگ برای اشتغالزایی و رفع محرومیت از شمال استان نیز ضروری به نظر می‌رسد .
آخرین اخبار