آئین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید شرکت نفت ستاره خلیج فارس برگزار شد و از زحمات "محمد علی دادور" تقدیر و "علیرضا جعفرپور بروجنی" به عنوان مدیرجدید معرفی شد.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور در این مراسم، گفت: پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس نتیجه اعتماد به نیروهای توانمند داخلی، جوان و خلاق است و نشان داد اگر نگاهمان به داخل باشد می توان دست به کارهای بزرگی زد.

جعفر سالاری با بیان اینکه مهندس دادور تحول بزرگی را در جزیره لاوان و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس انجام داد و این دو پالایشگاه را احیا کرد،گفت: جشن خودکفایی در تولید بنزین نتیجه اعتماد به نیروهای داخلی و جوان است و هرجا اعتماد شده شاهد رشد و پیشرفت بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه با طرح هایی که در پالایشگاه نفت خلیج فارس وجود دارد، امیدواریم ۸ میلیون لیتر بنزین به تولید کشور اضافه کنیم، گفت: طرح پالایشگاه دوم در این منطقه در دست اجراست و بزودی کلنگ زنی خواهد شد.

سالاری گفت: از نظر اهمیت و اولویت نیز پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در صدر قرار دارد و به تلاش دست جمعی نیاز دارد تا بتوانیم تمامی طرح ها و اهداف را به سرانجام مقصود برسانیم.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور گفت: باید از درون نیروهای پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس ۵ مدیرعامل توانمند انتخاب کنیم تا در پروژه های برون مرزی و داخلی نیز از ظرفیت این نیروها استفاده کنیم تا شاهد رشد و پیشرفت در عرصه نفت و گاز کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه حضور پرتعداد و همدلی نیروهای جوان در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بسیار مشهود است، گفت: این موضوع می طلبد تا از نیروی جوان در پست مدیرعاملی بهره ببریم که خود به نیروی جوان معتقد باشد و با درک این موضوع اعتماد زیادی به نیروهای جوان داشته باشد.

سالاری با بیان اینکه هر انتصاب و استفاده از نیروهای جدید باید یکی از پارامترهای اصلی اش جوانی و انگیزه باشد، گفت: پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و پالایشگاه نفت بندرعباس همگی ثمره استفاده از مدیران جوان و خلاق است و انتظار است تمامی مدیران به فکر جانشین پروری باشند.

 در پایان از زحمات "محمد علی دادور" تقدیر و "علیرضا جعفرپور بروجنی" به عنوان سکاندار جدید این ابرپروژه نفتی معرفی شد. همچنین محمد علی دادور به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پالایش نفت خوزستان منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.